Iset sa for siden:
www.lowcarbmegastore.com/low-carb-details.php?ProdLineID=176
Lurer på om den er noe god. :p
Iset sa for siden:
www.lowcarbmegastore.com/low-carb-details.php?ProdLineID=176
Lurer på om den er noe god. :p
Chriz sa for siden:
Er Lett Brus med Aspartam farlig? Drikker en del Lettbrus og i boken til Torkill anbefaler han søtningstoffet Aspartam
Iset sa for siden:
Farlig og farlig. Forskerne er uenige, men det er vel greit i normale mengder. Jeg prøver å begrense meg. :)
Aspartam er beskyldt for å øke sjansen for bla Alzheimers, nervesykdommer og kreft, men forskerne er svært uenige her. Sunt er det jo uansett ikke.
Dessuten kan det hemme vekttapet hos enkelte.
Jeg drikker selv endel lettbrus, men prøver som sagt å kutte ned på det mest mulig. :)
Chriz sa for siden:
Ah ok, vel drikker for tiden opptil 2-3 liter i løpet av en uke så burdet absolutt kutte ned på dette.. Men blir utrolig kjedelig med vann i lengden, spesielt når man har så dårlig springvann som i Bergen.. Har i det minste kuttet ut light saftene som jeg drakk alt for mye av tidligere.. :)
Summer sa for siden:
Chris: Har du prøvd Bris med papayasmak? Den er et flott altrnativ synes jeg! :ja:
Chriz sa for siden:
Det hørtes veldig spennende ut Lise, skal teste det ut.. Takk for tipset.. Håper det ikke er altfor dyrt som alt annet godt/sunt ! :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.