mofe sa for siden:
Som har gått ut på dato, hos Kiwi og Bunnpris:
mofe sa for siden:
Som har gått ut på dato, hos Kiwi og Bunnpris:
Amica sa for siden:
Smaaart! Dette skal jeg se nærmere på i Trondheim ;) :p Det gjelder vel utenfor Oslo..?
mofe sa for siden:
Ja, gjelder over hele Norge :) Jeg skal også begynne å titte på dette :ja:
Aline sa for siden:
jeg har funnet mye rart på Kiwi, men når man har vært der mange nok ganger, så begynner de å rydde :p
Amica sa for siden:
Ah, så ikke svaret (glemte å oppdatere browseren på en stund :p ), sendte nå en e-mail å hørte, men pytt pytt..:)
Jah, vet om en like ved der jeg bor, liten, men herremin. Kanskje jeg finner kattemat som er utgått :p Så blir pusi så glad..hehe :)
Håper jeg finner noe..Hadde jo vært spennende, men åssen går man liksom fram da..? tar en kurv og fyller med utgåtte varer, og går til kassa å sier "dette får jeg gratis for dem er utgått på dato!"..? Hum..
Aline sa for siden:
jeg bare sier i kassen at det og det går ut på dato idag eller imorgen :)
ikkeno prob :D
Summer sa for siden:
Er det noe bra med mat som er utgått på dato da?
helt sikkert blond
Aline sa for siden:
du kan ta mat som går ut på dato "idag eller imorgen" og finner du noe som allerede er utgått, skal du få en ny en :D
Summer sa for siden:
Å, sånn å forstå...:D
Aline sa for siden:
uansett så er den meste maten datomerket i goood tid før den blir dårlig ;) (vil jeg tippe :D)
Ann Kristin sa for siden:
Hei!
Mat som har gått ut på dato??.....Nei fysj a meg...det vil ihvertfall ikke jeg ha...selv om det er aldris så gratis...
Ellers så ønsker jeg en god kveld til alle sammen!:)
Hilsen Ann kristin
Helene sa for siden:
Eu reglene gjør jo at brus og mange andre varer som hermetik må datostemplet med 1 år. men egentlig så er det holbar i 2 - 10 år. så jeg er ikke skeptisk til utgått mat..
jeg får/fikk ofte utgått mat fordi stemoren min jobber i ferskvaren på obs. og de priser ned kjøtt dagen i forveien, og så får annsatte med seg alle varer som har gått ut på dato hjem. det er absolutt ingenting farlig med det.
varer som egg, kylling, melk og kjøtt vil jeg heller være litt mer forsiktig med.. MEN alt kan luktes på..
Aline sa for siden:
enig :)
man er som regel ikke i tvil om mat er dårlig :D
Albertine sa for siden:
Husker jeg kastet meg over den bølgen der for et par år siden, men varene endte som regel i søpla likevel...
mofe sa for siden:
Nå skal jeg på Kiwi og hente litt mat, tenkte jeg. Men det står på kiwi.no at det ikke gjelder bakervarer og ferskvarer.. men hva er ferskvarer? Kjøtt?
mofe sa for siden:
Hm, glem, jeg leste feil;
(Brød, bakervarer og butikkpakkete ferskvarer omfattes ikke av garantien da dette er varer som i sin alminnelighet har kortere holdbarhet).
Aline sa for siden:
lykke til :D:D tror jeg skal på jakt imorgen :D:D ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.