Iset sa for siden:
Jeg er lite begeistret for vanlig tran pga miljøgiftene og fremstillingsprossessen, jeg vil ha det mest mulig naturlig. Så jeg har ikke gitt tran til jenta mi, men derimot begynte jeg med Eskimo 3 Kids da hun var 4 uker gammel. Jeg har vekslet litt mellom den og Udos Choice oppover.
Nå for noen måneder siden fikk vi inn (jeg jobbet i Life inntil nå nylig) en ny type tran, Arctic tran med naturlig appelsinsmak (appelsinolje). Den skal visst være en av de reneste på markedet.
Uansett, jenta mi ble helt vill!! Hun kunne sikkert drukket hele flasken på en gang. Jeg måtte jo smake på den selv, og jammen smaker den helt ekte appelsin. Guri for en nydelig smak!! Eskimo 3 Kids smaker jo også godt (tutti frutti) og det som var så genialt med den til spedbarn er jo at den ikke setter flekker på klærne og de lukter ingenting (jenta mi var en ekstrem-gulper, og gulpet hennes luktet faktisk tyggegummi pga eskimoen hehehe) men denne må vel også være ypperlig til spedbarn.
Kan iallefall anbefales på det sterkeste både til barn og voksne. :D Jeg gir henne en ts hver morgen.
Hun får i tillegg en stk Solaray barnemulti (organisk multivitamin) med kirsebærsmak. :) Kunne ikke falt meg inn å gitt henne kunstige sanasolgreier.