< Tilbake til oversikten

Hæh? Atkins-shopen er STERKT redusert jo!!

Iset sa for siden:

buyatkins.com/

That's it?? Hele siden er forandret og de har kuttet ut sikkert 200 produkter!! Hva skjer? :eek:

Hvor er Oreos'ene og alle de deilige sjokoladene?? :( :p

Premium sa for siden:

Ja - jeg så det. Ingenting der nesten. Kun Advantage og litt til. :mad: Merkelig.

Lennor sa for siden:

Men kan vi (les jeg....) spise disse produktene? Er litt usikker for det står jo 17 karb, men også net carb 2...?:rolleyes:

Iset sa for siden:

Du skal se på NET carb, for sukkeralkoholene (søtstoffet) trekkes fra. :) Så 2 karber er helt riktig. I crisp-sjokoladen er det så lite som EN karbohydrat i hele sjokoladen. :sikle:

Når du skal handle Atkinsprodukter, så står det alltid NET carbs på forsiden, så du slipper å regne, bare se på den. :)

Lennor sa for siden:

oj oj oj :eek: Også jeg som savner såååå å kose meg med en liten sjokkis på en slik ein lørdagskveld :-)

hmmmm...kanskje, kanskje.... kose meg litt i morgen, kanskje....?:rolleyes: :hungry:

Iset sa for siden:

Bare husk at noen kan reagere på søtstoffene ved at vekten stopper å gå ned. Jeg merker ikke noe og kan drikke lettbrus og spise slike produkter i mengder og samtidig gå ned i vekt, men bare så du er obs på det. Om vekten stanser opp, kan du prøve å kutte ut dissse produktene totalt i en uke eller to og se om vekten rikker seg nedover igjen. :)

Noen får også vondt i magen, men jeg merker ikke noe der heller. Får veldig vondt i magen av Cavalier (et merke sukkerfri sjokolade) men altså ikke av Atkins sine. :)

Lennor sa for siden:

Takk for det.. skal være forsiktig :-) Drikker lettbrus nå, da, men ikke så mye.. prøver å drikke mer vann... :o
[font=Verdana][/font]
Tenker mest på noe å spise i sånne "kose-situasjoner".. feks under judging Amy på tirsdag, da kunne jeg lett ha sprukket hadde jeg villet... hehe.. men det ville jeg jo ikke :rolleyes:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.