< Tilbake til oversikten

I kveld skjedde det noe "merkelig"..

#1

Anitra sa for siden:

Greit nok, det hadde gått noen timer siden jeg spiste, men etter at jeg tok vitaminene mine, som jeg glemte å ta til morgenen før jeg la meg, så følte jeg at jeg fikk hjerteklapp og begynnte å skjelve. Følte meg helt "eklektisk" en periode. Kan det være fordi jeg ikke hadde spist på noen timer? Jeg er helt fin nå, men så har jeg jo fått spist også. Skal ikke la det gå så lang tid før jeg spiser igjen neste gang. Men jeg er ikke like sulten til hvert måltid, så enkelte ganger må jeg liksom psyke meg opp for å spise.
Vekta går sakte men sikkert nedover, så at dette virker for meg er helt klart. Nå har jeg fri i morgen, og skal prøve å få fri på tirsdagsnatt, så har jeg bare 2 nattvakter igjen. Og det skal bli artig å følge dette skikkelig på dagtid også...

Og der sporet jeg litt av fra det originale spørsmålet :)


#2

HP sa for siden:

Det du skriver er nok ikke uvanlig, men det er heller ikke slik det skal være... :p

Viktige momenter:

  • Drikke nok - minst 2 liter vann (annen drikke kommer i tillegg)
  • Spise nok
  • Spise nok fett
    Har nok litt å si at du går nattevakter også.... :)

Det var det jeg kom på i farten! Ønsker deg en riktig god natt! Jeg skal :sove: :D


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.