Albertine sa for siden:
www.bt.no/konkurranse/?id=4144
Jeg er visst en solstråle....:rodme:
Albertine sa for siden:
www.bt.no/konkurranse/?id=4144
Jeg er visst en solstråle....:rodme:
guro sa for siden:
Du er en sommerbris
Mulig jeg ikk klarte svare riktig på alle spørsmålene men ..:o
Helene sa for siden:
Jeg og er sommerbris
Du er en sommerbris
Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket.
Anne sa for siden:
Du er en solstråle Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg.
Amica sa for siden:
Solstråle her og ;) Merkelig, jeg er ganske hissig av meg.
Skjønner godt du er solstråle du, Albertine :love:
Mila sa for siden:
solstråle jeg og! :cool:
Summer sa for siden:
Var redd jeg skulle få tornado eller noe..:p
Men jeg var også en lett sommerbris! :D
Gamla sa for siden:
Du er en sommerbris
"Hvis du var en værtype, ville du vært en lett sommerbris. Du tar livet med ro, og lar deg ikke hisse opp over stort. Hvis livet ditt også inneholder en porsjon lidenskap, burde du ha det aldeles utmerket."
Ååh ,- ja takk, jeg har det aldeles utmerket!!:p
HP sa for siden:
Og jeg er en solstråle :)
Alfie sa for siden:
[center]Sommerbris...
[/center]
[center]
[/center]
sommerfugl sa for siden:
Du er en solstråle Er du alltid så blid? Hvis du var en værtype, ville du vært strålende sommersol. Du smiler til det meste, og er en svært omgjengelig type. Av og til kan du kanskje bli i overkant medgjørlig - husk at ikke absolutt alle her i verden har like gode hensikter som deg.
jeef-micro sa for siden:
jeg er også somerbris... tror de har bare to alternativer jeg...
Mila sa for siden:
Neida :D Tok testen en gang til, og valgte denne gangen alternativer jeg IKKE syntes passet på meg selv. da ble jeg en tåkedott!! :p
Muskat sa for siden:
Det kan jo hende at vi alle synes at de hyggelige tingene passer, slik at vi alle blir sommerbriser og solstråler. Kanskje vi burde ta testen for hverandre?
Sommerbris her :)
magdalena sa for siden:
Du er et gråvær
Hvis du var en værtype, ville du nok vært en regntung høstdag. Du trives nok godt på Vestlandet! Selv om det er ok ikke å sprudle hele tiden, har du kanskje behov for litt mer glede og atspredelse i livet ditt? Husk å ta vare på solskinnsøyeblikkene!
Det stemmer nok det,ja..:(
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.