Helene sa for siden:
www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=282088
Betyr dette at vi kansje snart får atkins tortilla til Norge? :D
Helene sa for siden:
www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=282088
Betyr dette at vi kansje snart får atkins tortilla til Norge? :D
Karin sa for siden:
Det skal i alle fall bli spennende å se hva det er slags produkter det er snakk om. Jeg venter på Splenda, jeg... noen som vet noe om det?
Uansett utgjør jo ikke disse produktene noen stor del av det vi spiser. Muligens mer på Lindbergh enn på Atkins, i alle fall så lenge det er så få Atkins-produkter på markedet. Men for det meste spiser vi jo helt vanlig mat!
Jeg vet for eksempel ikke når jeg sist spiste en Atkins-bar... I januar, tror jeg...
Helene sa for siden:
Atkins barene er jo så gode.. i går smakte jeg en kjekssjokolade med karamell inni.. KJEMPEGOD :D og så bare 13 kr
Albertine sa for siden:
13 kroner? Hvor?
Helene sa for siden:
det var bare en sjokolade da.. ikke noe bar.. men det var på obs kiosken. kostet 13, 50 når jeg tenker etter.. synest den var bedre en melkesjokoladen til atkins..
Iset sa for siden:
JIPPIII endelig!!! Håper tortillasene kommer! Og iskrem... Og kaker.. Og og og.. :sikle:
mofe sa for siden:
Hvis tortillaene kommer - vil hele min verdn bli forandret! :D
Helene sa for siden:
du er ikke den eneste mofe! sikkert noen andre produkter som er brukenes og :D
BenteB sa for siden:
Tortillas og is!!!!!!!! Vi var forresten og hamstret Atkinssjokolade nå i ettermiddag. Handla så jeg ble flau. Burde sikkert ikke spise noe av det annet enn en gang i blant, men jeg er sjokoholiker deluxe.
Karin sa for siden:
Ja, den er ganske ok. Jeg tenkte mer på Advantage-barene, de blir litt voldsomme for meg, men det KAN komme av at sist jeg hadde spist en sånn en, fikk jeg spysjuke samme kveld... Da tar det gjerne en stund før jeg blir fortrolig med det siste jeg spiste. Husker en gang vi hadde hatt grillparty, og jeg hadde spist spyd med bl a paprika på... Klarte ikke tanken på annet enn rå paprika i månedsvis...
Helene, har du smakt den med mint? Ikke ille den heller, om man liker mint, da.
Ellers blir det mest 87%-sjokolade på meg.
På Mix eller Rema kjøper jeg av og til en sjokolade som heter Choc Wafer, av et merke som heter de Bron. Minner om Kvikk Lunsj. Men det er kjeks i den, så det er nok litt flere karber enn Atkins sine. Så spiser jeg heller ikke så mye om gangen, det blir litt søtt.
Muskat sa for siden:
Jeg likte ikke de Atkinsproduktene jeg smakte på i USA. For søte, og flere av dem ga meg typisk "dette er for mye karber" hjerteklapp, på tross av forsikringene om at de bare hadde så og så mange nettokarber. Greit nok hvis alternativet er en hamburger fra togkiosken, absolutt ikke noe å kose meg med hvis jeg skal ha noe godt til en avveksling.
Det kan selvsagt hende at 1) jeg er sær (nesten helt sikkert), 2) jeg har smakt på feil ting (også godt mulig, husker ikke helt hva vi plukket med oss).
Muskat
[font=Verdana][/font]
PS: Jeg har smakt iskremen, og den er god men jeg gikk opp i vekt av den.
Albertine sa for siden:
Jeg kjøpte masse Advantagebarer fra USA og angrer som en hund. Liker dem ikke rett og slett. Så nå har jeg en haug med sjokolade jeg ikke skal spise. Selge dem, kanskje? Nachochips også.
HP sa for siden:
Hvor mye skal du ha? Sende meg en PM? :snill:
Iset sa for siden:
Åh HP var før meg, men jeg er jo buddyen din... HEHEHE neida. Men jeg vil gjerne kjøpe dem jeg og!!! Dele? :snill:
Lennor sa for siden:
Jamen.... kan vi spise disse, da???:eek: er det ikke så mye karber i dem?? :rolleyes:
skal til USA i august...... hadde jo vært kult hvis det var noe sånt vi kunne spise...:rolleyes: og kanskje jeg kan ta med noen hjem..... ååååååååå*!!!!!!!
:D :D :D :D :D
Iset sa for siden:
Åh herregud skal du til USA din heldiggris??!! Det finnes vel ikke ett land som har bedre utvalg i Atkins-produkter enn USA! De har jo feks drøssevis av Advantage-bars (mokka og kokos er nydelige!), chips, nachochips, tortillaskjell, tortillalefser, syltetøy, sjokolaaaader, kjeks, ferdige middagsretter (tørkede i poser), paier, pizzaer, iskrem, bakemixer, kakemixer, jeg gud vet hva mer.
Her kan du sjekke alt du får kjøpt i USA:
Hmm de har visst redusert siden betraktelig. :eek: De hadde en million flere ting før??
Lennor sa for siden:
skal shoppe kjempemasse :-)
:D :D :D :D :D :D :D :eek: :eek: :eek:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.