< Tilbake til oversikten

Heeelt utenfor tema..

Summer sa for siden:

Lurer på så mangt i dag jeg skjønner dere... ;)

Altså: kremt (nå må dere ikke riste på hodet av mitt usaklige spørsmål altså.... ;) )

Bruker dere knappen oppe for å finne nye inlegg ("nye innlegg" )når dere kommer inn her igjen?

Maz sa for siden:

Bruker den så mye at jeg nesten ikke husker hvordan jeg får frem hele forumet:eek:

MHM sa for siden:

Jeg bruker enten "nye posteringer" til venstre på forsiden, eller "Nye forumtemaer" til høyre på forsiden. Mest det siste. Egentlig ikke lagt merke til "nye innlegg" før (eller er den ny?), men det kommer jo opp det samme som når man trykker "nye posteringer".

HP sa for siden:

nye postinger og nye innlegg er samme funksjon, og begge har vært der hele tiden... :eek:

Fedonisten sa for siden:

Bruker nye innlegg på forsiden jeg! Først. Og så går hopper jeg litt rundt etterpå.... :D

Anitra sa for siden:

Og jeg hopper litt rundt..og fant nå i kveld denne siden..sukk Tenk på alt som jeg har gått glipp av nå ... :)

Carbokiller sa for siden:

Ja du lurer jaggu på mye rart :-)

Joda, bruker knappen så mye at jeg noen ganger ikke skjønner hvordan jeg skal finne eldre innlegg.

magdalena sa for siden:

He he..Ikke lagt merke til den knappen før!:o Jeg hopper fram og tilbake og ser slik at det har kommet inn noe nytt..Man lærer stadig noe nytt,og kanskje det er en fordel å bruke gluggene litt bedre heretter:p

Skorpia sa for siden:

Klart jeg bruker den knappen:-)

melene sa for siden:

Jeg og, Nye innlegg er bra. Men noen ganger er det så mange nye innlegg at de eldste "nye" ikke er med..? Manøvreringen syns jeg er noe av det vanskeligste her inne. Men jeg er jo nybegynner og tilbringer ikke så veldig mye tid her inne, så etterhvert lærer jeg meg vel snarveiene jeg og.

Bruker ellers ofte å gå via Hurtiglenker til mine abbonerte tråder, da ser jeg om det er kommentarer til mine innlegg ihvertfall...

:blinke:

elian sa for siden:

Denne knappen "nye innlegg"... Viser den dagens (evnt. de siste dagenes) inlegg, eller viser den ALLE nye innlegg siden sist du var pålogget?

Summer sa for siden:

Siden sist du var pålogget. :) I den nye stilen kan du trykke på søk og få opp dagens innlegg, men ikke i den gamle... :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.