Jeg bruker enten "nye posteringer" til venstre på forsiden, eller "Nye forumtemaer" til høyre på forsiden. Mest det siste. Egentlig ikke lagt merke til "nye innlegg" før (eller er den ny?), men det kommer jo opp det samme som når man trykker "nye posteringer".
He he..Ikke lagt merke til den knappen før!:o Jeg hopper fram og tilbake og ser slik at det har kommet inn noe nytt..Man lærer stadig noe nytt,og kanskje det er en fordel å bruke gluggene litt bedre heretter:p
Jeg og, Nye innlegg er bra. Men noen ganger er det så mange nye innlegg at de eldste "nye" ikke er med..? Manøvreringen syns jeg er noe av det vanskeligste her inne. Men jeg er jo nybegynner og tilbringer ikke så veldig mye tid her inne, så etterhvert lærer jeg meg vel snarveiene jeg og.
Bruker ellers ofte å gå via Hurtiglenker til mine abbonerte tråder, da ser jeg om det er kommentarer til mine innlegg ihvertfall...
Siden sist du var pålogget. :)
I den nye stilen kan du trykke på søk og få opp dagens innlegg, men ikke i den gamle... :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.