< Tilbake til oversikten

Hvor mye vann drikker dere?

mofe sa for siden:

Vann er jo viktig, både for huden og for å rense kroppen.

Hvor mye vann drikker dere om dagen?

Jeg drikker fra en halv til en hel liter - men jeg prøver å bli flinkere! :ja:

Summer sa for siden:

Har stemt.:p

Albertine sa for siden:

Jeg drikker mer enn 2.5 liter om dagen.

Karin sa for siden:

Jeg drikker minst 2, helst 3 liter om dagen. Varierer litt, men stort sett får jeg i meg minst 2 liter. Jeg går og bærer på en halvliterflaske, så vet jeg hvor mye jeg har drukket.

Drikker en halv liter til frokosten, halvparten når jeg tar kosttilskuddene mine, og halvparten etterpå. Neste halvliter går i pausen på jobb. Så går det en halvliter når jeg kommer hjem fra jobb, og den siste (eller de to siste) går i løpet av kvelden.

Funker greit nok, det. Atkins sier minst 2 liter. Grethe Roede sier 3 liter væske per dag... Men Atkins teller bare VANN - uansett hva du ellers drikker!

mofe sa for siden:

dytte

Georgine sa for siden:

Jeg drikker 3 - 4 liter vann hver dag.

ryli sa for siden:

Drikker minst et par liter. Kjeder meg sånn på jobben, så da er det fint å ha noe å gjøre. :D Også drikker jeg minst 1 liter pepsi max pr dag, men det er litt hemmelig så det må dere ikke si til noen.;)

jeef-micro sa for siden:

jeg har fått ei halvlitersflaske på skolen, så nå kan jeg telle... :p prøver å komme opp i et par liter da, men er vel skjelden over en liter :eek:

Siljevanilje sa for siden:

akkurat nå for tiden ligger dte rundt 1,5-2, men jeg skal bli mye flinkere.:ja:

Hilde3 sa for siden:

Jeg drakk enormt mye før. sikkert 3-4 l. Men var til utredning hos urolog og fikk beskjed om at 1,5 er nok. Hun var litt forbannet på all propaganda om å drikke liter på liter, da dette rett og slett er skadelig for nyrene etc. Hvis man svetter mye/trener må man vel drikke mere? Usikker på dette. Jeg drikker jevnt hele dagen , er sjelden tørst.:)

Trolljenta sa for siden:

Jeg drikker når jeg er tørst.
Som regel blir det mellom 1 og 2.5 liter

jeef-micro sa for siden:

Det er vel helst om man drikker mye på en gang det er litt skummelt... drikker man jevnt over hele dagen bør man ikke opp i to liter da? man må huske på at man har et visst væsketap i løpet av dagen også...

Fjonken sa for siden:

Fedon sier minst 8 glass vann pr dag.. Så det blir rundt 8 gl a 2 dl pr gl gir 1,6 liter til dagen. Og det er det jeg som regel havner på dersom jeg ikke presser meg til å drikker mer da. Ligger i snitt på 1,5-2,0 liter til dagen.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.