< Tilbake til oversikten

Vårrull? Trenger svar før kl.11

Thula sa for siden:

De var tom for fiskekaker i kantinen, og i forfjamselsen endte jeg opp med å kjøpe en vårrull! :eek: Fikk vite at det rundt var laget av maismel, så det vet jeg jo at er fyfy, men det er jo papirtynt da, så tror dere det går bra å spise vårrullen? Aner ikke hva som er inni ennå, men jeg regner jo med at det bare er kjøtt og grønnsaker...

Hjelp:o

Summer sa for siden:

Det er nok for mange karber i en vårrull, men dersom du ike sprer på med mer karber i løpet av dagen, så kan vi jo satse på at kroppen din ikke tar dem opp.:) (Det er noen som sier at når man spiser lavkarbo og kroppen har vent seg til å forbrenne fett, så renger den tid på å omstille seg til å forbrenne karber, og at dersom de spises innen en time, så rekker ikke kroppen omstille seg, og karbene går ufordøyd gjennom... :)

Hvorfor trenger du svar innen kl 11 da? nysgjerrig

Thula sa for siden:

...fordi jeg spiser lunsj (og da dermed vårrull) kl 11;)

Takk for svar :)

Summer sa for siden:

Å, sånn ja...:) Takker. :D
God lunch da...:snill:

Anne sa for siden:

Jeg vet kl er over 11, men for en annengangs skyld...så er det ca 22-24 karber i 100 gr vårrull. Avhengig av fyll sikkert. Vet ikke hva en vårrull veier jeg?

Her er link
www.marexim.no/files/productinfo.cfm?id=1349

Thula sa for siden:

Jeg fant ris i den, så jeg spiste den ikke... Ble en mager lunsj, men jeg var i det minste flink og sterk :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.