En som skal ned massemasse kilo. Som vet hvordan det er å ha så stor overvekt. Som vil trene, men som ikke helt får til å trene som ønsket, pga massemasse kilo. En å prate med, dele gleder og sorger med - se det trenger jeg ikke så mye fordi det har jeg i MASSEVIS her inne... :klem:...men jeg savner en å bryne meg på - en som er mer som meg.
Albertine, vettu hva - jeg er ganske sikker på at hvem som helst her inne ville blitt direkte smigra om du rett og slett bare spør "vil du være diettbuddy'n min?"Det ville jaffal jeg ha blitt :stuart:
Jeg er så beskjeden jeg vet du, Alife...:rodme: Dessuten så vet jeg ikke om så mange som har seksti kilo for mye. Det er ikke alle som liker å ha noen som puster dem i nakken heller, og så har jeg faktisk spurt noen, men jeg får ikke svar...:hylgrine:
Auda! Så feigt'a! Det er vel ikke snakk om noen vekttapskonkurranse heller, er det? Jeg ville tro at det er snakk om noen å legge opp kosthold og trening sammen med, sånn at en ikke føler seg helt solo? Du har vel rett i at det ikke er så mange som skal ned såpass mye, men hva med å starte med ca 30? Da er det plutselig MANGE FLER, da. Å ha en buddy må jo være en kjempeforsikring mot sprekker og glipper og alskens vanskeligheter! Vil du låne KK av meg, kanskje? Han trur jeg du hadde likt :boxing:
Du finner helt sikkert noen som vil være med deg Albertine! I alle fall når vi forteller folk at du ikke er farlig selv om du er kjempebarsk og tøff!!!
For det er du jo, og det er du jo ikke. Eller omvendt. Ehhh
Nei, lån Kåre, du ;) Før jeg drar og sjekker spensten!
Jeg skal jo ned ca 60 kg tilsammen, akkurat som deg. :D Jeg hadde nok også trengt en buddy ja. Men jeg er så dårlig på "oppfølging", det er det som er problemet mitt. Har hatt "vektkompiser" før, men så dabber det liksom bare av.... Jeg er ikke noe flink på å holde kontakten slik. Men kan jo gi det et forsøk? Vi "kjenner" jo hverandre fra her inne, og skal ned akkurat like mye, så det hadde jo vært morsomt da. :D
Åja, så nå at du ville ha en som ikke kunne trene så mye, og jeg trener jo for harde livet for tiden.. :flau:
Men du har jo fått en buddy allerede ser jeg, Thula. :D
Albertine-snuppa !! Det er nok mange her inne som gjerne ville være buddy'en din - og jeg er en av dem ! Du vet jo hvor mange kilo jeg skal ned - ca 75 totalt tenker jeg (drøye 50 nå) - og har laaaaaaang erfaring i å slite med både "spise-greier" og overvekt. Så bare hiv deg på og ta kontakt om du fremdeles trenger en buddy - for jeg syns det ville vært kjempestas å ha deg som slanke-buddy jeg da :D :D :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.