< Tilbake til oversikten

Grete Roede sin personalpolitikk

hede sa for siden:

Kynisk, kan hende. men jeg må si meg enig i at kursledere på 'slankekurs' bør ha en sunn vekt...

205gti16v sa for siden:

Roede var vel ikkje verstingen egentlig,men at det er ein problemstilling er jo ikkje akkurat eit sunnhetstegn.
[font=Verdana][/font]
Dei har iallefall friskmeldt egg tilslutt,det tar tid å snu tankskip:D
[font=Verdana][/font]
Eg syns det er litt interesant å lese litt andre meiningar for så å vende tilbake til ein meir realistisk verden;)
[font=Verdana][/font]
Leser og læreboka Ernæringslære for gøy "reguleringen er mer effekttiv ved inntak av en karbohydrattrik enn ved inntak av fettrik kost" sitat frå ernæringslære.
[font=Verdana][/font]
Trur ikkje dei har prøvd å ete 4 egg med salat og 70gr ost,masse olje, 3skjeier cocosa med mørk sjokkolade til frukost.

HP sa for siden:

Jeg mener en slik personalpolitikk er helt på sin plass, men jeg er ikke enig i at vekt er en riktig parameter. Ser heller en kombinasjon av vekt, helse (eks blodverdier), og hvordan en følger egne anbefalinger.

En skal leve det en lærer ;)

PS: 205gti16v, vennligst kopier med et lite utdrag av artiklene du lenker til, eller skriv en omtale av hva folk kommer til om de klikker på lenken. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.