Summer sa for siden:
....han trakk meg med inn i en Mac Donnalds cafe (eller kalles det restaurant?)
Men jeg tror jeg kom meg usett ut igjen!
Summer sa for siden:
....han trakk meg med inn i en Mac Donnalds cafe (eller kalles det restaurant?)
Men jeg tror jeg kom meg usett ut igjen!
Mila sa for siden:
leeer
:p
Albertine sa for siden:
Skrekkopplevelse! Du bør ta kontakt med psykolog for å få bukt med senvirkningene etter et sånt sjokk. Evt. skilsmisse.
:p
Alfie sa for siden:
Auda... "Go slumming" kalles det der i USA.
Jeg kan trøste deg med (hvis det er noen trøst, da) at jeg har vært å observere på Maccern en gang i uka hele vårsemesteret, der jeg har sittet og glant på en autistisk tenåring spise burger'n sin med stor og åpenbar nytelse. Opptjent belønning for å omgås bikkjer. DESSUTEN har jeg vært på BurgerKing og spist Fedonburger sammen med - hvem ellers? - Fedonisten. OG overlevd med æren i behold (overlevd burger'n altså, Fedonisten gjorde det mulig) Så bare gå rundt med hevet hode, du Lisemor :stortsmil
HP sa for siden:
Måtte bare se om jeg så noen som spiste den nye MacPita - så så fristende ut på bildet... Ville sjekke om det var slik i virkeligheten også... Men ikke noe hell gitt. :cool:
Helene sa for siden:
tror du noen gang at et mcdonalds reklame ligner på RL produktet?? da hadde de jo måte hatt opplæring på kokkene sine :p
Karin sa for siden:
Min første reaksjon da jeg så overskriften på denne tråden, var: "Men kjære Lise, er det noe du skal legge ut på forumet her da...???"
Men så leste jeg innlegget, da...:o
Muskat sa for siden:
Helt enig. Lise, du aner ikke hva som raste gjennom fantasiens grumsete og grunne farvann som skrekkøgler fra Id...
Sannheten kom som en forløsning, selv ikke MacBurghers er så skremmende.
Jeg tror kanskje det er på tide å legge seg, men klarer jeg det med slike bilder i hodet?
Muskat
Summer sa for siden:
:lol: dere altså! :lol:
Anne sa for siden:
Og det har de absolutt, Helene. Alle ansatte kurses på alt mulig fra de kommer inn av døra for førstegang....selv om de bare skal stampe søppel:cool: Jeg har bla en sønn som har jobbet hos mac'ern i mange år...Ikke nå lenger riktignok. Først som ekstrahjelp fra 16 års alder, og gikk gradene med masse opplæring hele veien. Han var restaurantsjef for 2 restauranter i en periode. Er det noen som ikke kan jobben sin så er det ikke reglene for opplæringen det er noe i veien med tror jeg. Det er nok personavhengig. Personalansvarlig/ansatt. Jeg har bare positivt å si om opplæringen/utdannelsen, selv om jeg aldri spiser mat der sjøl. Har knapt gjort det:DIset sa for siden:
:fnise: For en tråd hahaha. :P
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.