Fikk akkurat øye på et nytt medlem som bruker samme nick som meg, men bare en liten * bak...Det syntes jeg blir litt dumt...Er det vanskelig å få byttet nick? Kan jeg bare gå inn på kontrollpanel og endre det selv? Blir det i såfall "oppdatert" i alle mine gamle innlegg også?
Kan du ikke se om hun andre blir veldig aktiv framover da, Cathrine? Mange detter jo av lasset, og da løser det seg selv. Det er DU som er Cathrine...;)
Åhh...tusen takk for de svarene!! Var litt redd for at jeg var skikkelig sær og kom til å få pepper jeg....:rodme:
Men det var fornuftig det du kom med MHM....å vente litt å se om "denne andre" kommer til å være aktiv...-Gjør det jeg.. [color=#0000ff][/color] MEN lov meg en ting da....Se godt etter HVEM cathrine som skriver....vil ikke ha på meg at jeg har skrevet noe jeg ikke har...om dere skjønner hva jeg mener...:forvirret
Ja, helt enig der... digger muppets jeg... (Hei Nille og Scilla og alle dere andre med Muppet-avatar...) Nei du, du skal bare holde på ditt nick ja!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.