< Tilbake til oversikten

Bytte nick?

cathrine sa for siden:

Fikk akkurat øye på et nytt medlem som bruker samme nick som meg, men bare en liten * bak...Det syntes jeg blir litt dumt...Er det vanskelig å få byttet nick? Kan jeg bare gå inn på kontrollpanel og endre det selv? Blir det i såfall "oppdatert" i alle mine gamle innlegg også?

mofe sa for siden:

Du bare sier fra til HP, også ordner han det :) Det blir oppdatert overalt, unntatt folk som har sitert deg :)

cathrine sa for siden:

Ok...da må jeg bare tenke ut et lurt et først...:rolleyes: ..

:)

Nille sa for siden:

Min egen personlige mening er at jeg IKKE syns du er den som i tilfelle bør bytte nic..... men det er MIN mening altså :snill:

MHM sa for siden:

Kan du ikke se om hun andre blir veldig aktiv framover da, Cathrine? Mange detter jo av lasset, og da løser det seg selv. Det er DU som er Cathrine...;)

cathrine sa for siden:

Åhh...tusen takk for de svarene!! Var litt redd for at jeg var skikkelig sær og kom til å få pepper jeg....:rodme:

Men det var fornuftig det du kom med MHM....å vente litt å se om "denne andre" kommer til å være aktiv...-Gjør det jeg..
[color=#0000ff][/color]
MEN lov meg en ting da....Se godt etter HVEM cathrine som skriver....vil ikke ha på meg at jeg har skrevet noe jeg ikke har...om dere skjønner hva jeg mener...:forvirret

Nille sa for siden:

:D Litt vanskelig å ta feil av deg med den avataren da vennen !! :klem:

cathrine sa for siden:

..Sant nok...:stuart:

[color=#0000ff][/color]
:p

Karin sa for siden:

Ja, helt enig der... digger muppets jeg... (Hei Nille og Scilla og alle dere andre med Muppet-avatar...) Nei du, du skal bare holde på ditt nick ja!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.