matgal sa for siden:
Jeg var på kostholdsveiledning klokka elleve i dag... Tvungen... Jeg sa "jeg gikk på et 8 ukers kostholdkurs og var ferdig to uker før jeg kom hit". Ingen har vel noe med hva slags kostholdskurs jeg har gått på.. :p :rolleyes: Hehehe... Men jeg slapp ikke unna forde... Så da fant jeg ut at jeg fikk prøve å gjøre noe morsomt ut av det... Så da spilte jeg "bingo".. Hun stakkars dama sa ikke mye som jeg ikke hadde skrevet opp..
Det var en del komentarer som kom fra de andre som jeg syns var litt bra... En som spurte hvorfor de hadde det så bra når de spiste masse fett i gamle dager lixom.. Og da sa hun at det hadde noe med aktiviteten å gjøre.. Og da sa jeg "også hadde de ikke så mye "raske karbohydrater"". "Nei det er jo forsåvidt riktig", sa hun, også skiftet hun fort tema.. Hun brukte selv utrykket "raske karbohydrater" om sjokolade og sukker.
Også sa hun sånn som spis mye mer grønnsaker og poteter enn av kjøttet.. :confused::confused::confused:
Mææn ass...
Men bingo var vaffal gøy!!! :p Man får ikke mer morro enn man lager selv vettu... ;) Hehehe