< Tilbake til oversikten

Ticker...

cathrine sa for siden:

Hvordan får jeg det???
Jeg vil også ha sånn ticker som viser hvor flink (..eller ikke flink...) jeg har vært!
Kan noen fortelle meg hvordan jeg gjør det...? - Helst med ts, takk....:p

matgal sa for siden:

hva er ts da?

I hvert fall... Du kan trykke på tickeren min feks, da kommer du inn et sted hvor du kan lage sånn selv... Også velger du ut hvilken du vil ha, og skriver inn vekta og sånn.. Også når du er ferdig med den så får du tre ruter under hverandre med tekst i.. Og da er det den øverste firkanten du skal bruke.. (mener jeg... hmm.. nå ble jeg litt usikker).. I hvert fall så skal du kopiere det som står der, og lime det inn i signaturen din. Og lagre.. Også kan du sjekke om det funker.. Var det forståelig??
Det eneste som er kjipt er at du må lage den på nytt hver gang du har gått ned.. For det er ikke sånn at du kan endre på den ved å bare plotte inn din nye vekt.. Du må gjøre alt sammen om igjen.. Med vekt, målvekt, startvekt, teller og den tingen som viser hvor du er nå... Menmen.. Man vender seg til det da.. Det er lixom bare stas å gå inn å lage ny.. For da vet du at du har vært flink... Jeg gidder ikke å endre den hvis jeg har gått opp lixom... ;) Hahaha

matgal sa for siden:

Sjekka... Og det er den første "boksen" med tekst i... Det står "forum code" i parentes over den... :)

cathrine sa for siden:

Takk Matgal!

Klarte det, men jeg fikk ikke til å bare klikke på min så kom jeg til den siden hvor jeg kunne forandre den...hmm..hvordan gjør jeg det da?

Summer sa for siden:

Med teskjei ;)

:lol:

Miriel sa for siden:

Bare lurer på hvordan jeg fester tickeren i signaturen min jeg :confused:

Miriel sa for siden:

hihi glem det, klarte det visst ;)

HildeR sa for siden:

jeg har også fått laget meg en nå............men får ikke til og få den i signaturen min??

HildeR sa for siden:

hehe:o :o der kom den jo........

nøtta sa for siden:

åssen klarer dere det jeg driver med det nå men får det ikke helt til .... hvor limer dere den inn ????

mofe sa for siden:

Gå inn p åkontrollpanelet ditt og inn på signatur, også kopierer du koden fra tickerfacroty inn

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.