Jeg er så mett hele dagen, må tvinge inn 3-4 måltider... jeg kunne klart meg veldig fint med 2, men det er jo ikke bra!
Til frokost har jeg smoothie.
Lunsj er salat med kjøtt eller fisk.
Middag er kjøtt eller fisk med salat eller grønsaker.
Det siste måltidet blit ofte smoothie, eller middagsrester. (eller jeg hopper over det)
Noen som har en løsning på å øke matlysten i varmen. Eller forslag til små og bra måltider?
tja..smoothie bør jo være en schlager det...jeg bruker knuste isbiter i for å gjøre den kaaald. Melon (ikke vannmelon) og jordbær med youplait er godt, spekeskinke og melon og rømme...suppe, faktisk...jo!
Fisk på grillen....hmmmm...har dilla på neper jeg da!:)
Om du blir veldig mett kan du nok redusere litt på posjonene. Metthet er jo et signal fra kroppen om at det er nok. Skal lytte til kroppen. Skulle ikke være nødvendig å presse i seg mer da, om en ikke spiser veldig lite.
[font=Comic Sans MS][/font]
Et sted mellom 25-30 g p 3 ganger om dagen prøver jeg å holde meg til. Da jeg gikk Lindberg-kurs, regnet jeg ut at jeg da skulle ha minimum 70 g per dag, (116 kg tung og 180 cm høy og stillesittende). Jeg har som regel bare 3 hovedmåltider, pluss et lite mellom mål om dagen.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.