< Tilbake til oversikten

Glad vi ikke har sukker i hus

Summer sa for siden:

I morges våknet vi av en overivrig gutt som sto og hoppet opp og ned i et sinsykt tempo forran sengen.
Sånn halvt i ørsken før jeg våknet tenkte jeg at hvem i all verden som har en sånn energi før frokost?:confused: Går dette virkelig an liksom?

Svaret fikk jeg når vi kom ut på kjøkkenet. For der sto fruktoseboksen på benken med en skjei oppi og litt søl utover benken....:D

"Hva som har skjedd her da?" Spurte jeg.
Han: "Mamma, eg likar sukker eg!"
knis
Jeg: "Jammen du har ikke lov å gå å forsyne deg selv"
Han: "Jammen eg fikk ikke vondt!" :cool:

:lol:

Mum 4 2 sa for siden:

Søtt svar etter for han en søt opplevelse! :)

Nooria sa for siden:

Hehe :D morsomt!! Du har helt til nå lurt han til å tro at han ikke liker sukker :D :D

Men nå er det slutt :rolleyes:

Muskat sa for siden:

:D

Men hvem vet, kanskje du får en skapspiser... En som sniker seg inn på kjøkkenet til naboen og spiser sjokade med skje?

Så langt er det i alle fall dobbeltsøtt!

:) :)
Muskat

Karin sa for siden:

Sånn helt totalt uten sammenligning forøvrig - altså, det har ikke med sukker å gjøre, bare med hva barn kan finne på når de kommer seg inn i skapene...

En venninne av meg våknet en gang av POTETMEL-LYDER - hvis dere kan forestille dere det. Dere vet den knirkende lyden...

Poden hennes hadde da tatt tak i posen og viftet med den, og på den måten spredd nevnte stoff utover hele stue/kjøkken-delen av hybel-leiligheten. Og mesteparten så ut til å sitte på øyenvippene hans... Fantastisk moro å måtte gjøre rent etter noe sånt, da!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.