< Tilbake til oversikten

Maltitol

#1

Skorpia sa for siden:

Ja ,hvor får en kjøpt det???
Sjokoladefabrikantene bruker det,så hvorfor kan ikke vi få kjøpt det?
Så jeg spurte på Apoteket,de hadde det ikke og de gav meg råd om å prøve å spørre på Freia:)

Tenkte mest på å lage sjokoladeglasur til evt sjokoladekake,for jeg er ikke fornøyd med noe av det vi hittil får kjøpt på butikken og maltitol i sjokolade:D
kjennes helt ekte ut:-)
Noen andre som har peiling???


#2

HP sa for siden:

Kinsarvik naturkost i Bergen selger 500g pakker. :)

Tviler på om Freia har... :p

(Jeg er i Bergen nå...)


#3

ayliah sa for siden:

vært supert å fått tak i dere:D Må snuse litt rundt her i Drammen jeg tror jeg..men...imellomtiden..går det kansje ann å smelte litt cavaliersjokolade til å smøre litt tynt på toppen av skivene man får av sjokoladekaka??hehe(det hørtes jammi ut):o


#4

Skorpia sa for siden:

Så det finnes i Bergen,det finnes ikke i Hønefoss.

Da må jeg bare vente og høre om Aliyah finner det i Drammen.


#5

Summer sa for siden:

Eller be dem om å bestille...

Alt kan skaffes! ;)

Hilsen HP :D


#6

Skorpia sa for siden:

Bestille ok,men til hvilken butikk, tar helsekost imot det. Hva er evt.best Sunkost eller Life????

#7

Summer sa for siden:

Den med mest oppegående og serviceinnstilt personale! :p

Du kan be dem ringe Kinsarvik Naturkost i Bergen og spørre hvor dem får tak i det, eventuelt bestille fra dem - for de driver endel egenimport.

Hilsen HP :D


#8

Iset sa for siden:

jeg kan sjekke om Life kan ta det inn iallefall. neste gang jeg er innom jobben. stikker vel innom en tur neste uke tenker jeg. Men det er jo forresten i Stavanger, og det hjelper jo ikke deg hehe.

men sjekk innom en Life butikk, dersom grossisten har det, så er det null problem å bestille det:) om ikke til butikken, så iallefall til DEG.


#9

Skorpia sa for siden:

Kunne sikkert spurt på life butikken her om dagen,men det var vikar der akkurat da.

Får sikkert ordna noe til slutt


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.