< Tilbake til oversikten

Sydenferie

#1

*pippi m gutt og jente* sa for siden:

Skal snart til syden...og håper i den forbindelse at dere har noen gode tips til mat og snacs :D Skal bo i leilighet og kan derfor lage mat selv...men liker aller best å spise ute i ferien :D Hvordan har dere gjort d på ferie?


#2

sylwester sa for siden:

En restaurant har økonomisk interesse å tilfredsstille dine behov så hvis dere trakterer samme språk skal det ikke være så vanskelig å bytte ut potetene med brokkoli el.l. Det er også vanlig å ha olivenolje på border så du kan fete opp salater slik at du får i deg nok energi til å holde deg mett hele dagen. Smørsauser som bearnaise er ok hvis det er laget riktig. Det ser du fort. Ofte blir sauser osv servert i skål ved siden av som side-orders.

Sprit og sukkerfri brus funker å drikke. Whisky og Cognac er jo garantert innafor. Snacks er det verre med.


#3

*pippi m gutt og jente* sa for siden:

Tusen takk for svar :D Det blir nåkk mye reint kjøtt m gr.saker ja :D Jeg er en pizza/pasta elsker når jeg er på ferie...spesielt til lunsjen...ser for meg at det kan bli litt kjedelig med "bare" kjøttretter...hehe...luxusproblem :D


#4

sylwester sa for siden:

Er jo gøy å endelig få i seg 5 om dagen da.. Jeg veit ikke om noen som ikke hevrken er veganere eller på lavkarbo som klarer å få i seg en halv kilo mer grønnsaker/frukt per dag, som er det 5 om dagen handler om..


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.