< Tilbake til oversikten

Hvor mye fett?

#1

kamp sa for siden:

Spist ketogent før men mange år siden. Vert veldig syk siste fem årene men klart holde meg delvis lavkarbo. Har ikke spist store kilder som brød sukker pasta potet osv.. kanskje 70g kh? Usikker..

Men nå vil jeg tilbake til ketogent, mest for teste om det kan hjelpe på bivirkning av to medisiner jeg tar som gir ekstrem sult,

Hvor mye fett trenger du for å holde i fire timer uten småspising?


#2

BenteR sa for siden:

Nå spiser jeg 3500 + kcal pr dag, og da holder jeg meg på 350 + med fett.
Funker gull for meg og gjør at jeg ikke blir fristet når de andre koser seg med kaker, potetgull, frukt eller sjokolade :)
Er stort sett alltid god og mett med unntak av rett før jeg spiser :)


#3

kamp sa for siden:

Jeg prøver holde meg til 1800kcal. Lite bevegelse,


#4

Supera sa for siden:

Bare 4 timer? 100g bacon og 2 egg ca holder meg nok mett ca den tiden. Jeg spiser som regel sjeldnere og større måltider enn det da.


#5

kamp sa for siden:

Går,på medisiner som gjør at jeg sjelen blirnmett.


#6

sylwester sa for siden:

45g fett, f.eks. 4ss olivenolje + 300g grønnsaker, mye grønn salat + 150g kjøtt/fisk/whatever.
Det holder meg mett i minst 6 timer uten å småspise. Der der er det jeg spiser til Lunch hver eneste dag!


#7

kamp sa for siden:

Da skal jeg øke fett mer.


#8

Maja Èlen sa for siden:

Jeg spiser ca. 2000 kcal pr. dag og 70% av dette er fett hos meg (ser jeg nå når jeg sjekker etter i matdagboken min).


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.