kamp sa for siden:
Jeg har brukt iherb i mange år pga utvalget og pris.
Nå er airmail vekke.
I sincerely apologize, but Airmail shipping is no longer available and it was already replaced by Globalmail by DHL.
--
Porto er nå fra ca 100kr
kamp sa for siden:
Jeg har brukt iherb i mange år pga utvalget og pris.
Nå er airmail vekke.
I sincerely apologize, but Airmail shipping is no longer available and it was already replaced by Globalmail by DHL.
--
Porto er nå fra ca 100kr
TrillTrall sa for siden:
Med de norske tollreglene blir det jo ikke mye man får med for 350,- da. Hvor skal jeg få tak i suketter som ikke smaker pjuk nå da?!:eek:
kamp sa for siden:
På lav vekt er det lav porto, mens eks olje koster mer i porto nå
Lava sa for siden:
Har ikke sett på pris og sånn men DHL her i bøgda er bare tøys... synd men jeg kommer nok til å kjøpe , selv om det er ekstra bry pga lokale tullinger :p
elien sa for siden:
Jeg kan anbefale vitacost, de ligger litt under i pris.
Men shipping vekt er mindre (en får mer i hver pakke)
porto er 7,99 usd, inntil sånn ca 1,61 kg.
Legger ved en link
goo.gl/NHBc38
kamp sa for siden:
Har de kokosolje uten smak?
elien sa for siden:
Ja, legger ved link på den jeg kjøper, kjempe god
www.vitacost.com/vitacost-extra-virgin-certified-organic-coconut-oil-non-gmo-54-fl-oz-2
Gracella sa for siden:
Sender de til Norge da?? Får bare opp United States når jeg skal velge forsendelsessted.
elien sa for siden:
De sender til Norge, jeg er blitt en storhandler der :D
Tror du må opprette en bruker.
Vet om flere som får tilsendt til Norge :)
elien sa for siden:
Legger ved en link
Gracella sa for siden:
Tusen takk!! Jeg var bare inne og så på priser og tok et "testkjøp" for å se om jeg fikk opp pris på porto osv.
Hedda:) sa for siden:
Fikk opp veldig dyr porto her også, jeg!
Jeg handlet på iHerb før, men det går jo ikke lenger. Veldig kjedelig! Kunne veldig gjerne trengt shakes fra Atkins, noen som vet hvor jeg kan få tak i det nå?
elien sa for siden:
Vis du holder deg under 1.63 gr så er det 7.99 i porto.
Men shippinvekt er helt annerledes så du får mer i hver pakke :)
Hedda:) sa for siden:
Ok, jeg skal ha shakes, og de veier tydeligvis mye, for frakten blir på hundrevis, uansett. :rolleyes:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.