< Tilbake til oversikten

Oppskrift på tacokrydder med hot paprika-smak?

#1

Lizzia sa for siden:

Hei :)

Jeg går på en diett hvor jeg skal spise masse proteiner, og minimalt med karb og fett. I kveld skal vi ha taco, og jeg leter etter oppskrift på krydder som er tilnærmet lik smaken til Old El Paso's tacokrydder HOT PAPRIKA.

Er det noen som vet hvilket ekstra krydder jeg skal tilsette?


#2

kamp sa for siden:

Jeg ville sett på posen og prøvd meg frem selv. Det som står først på posen er det mest av.


#3

Lizzia sa for siden:

Takk for tips :) Jeg fant verken innholdsfortegnelsen på nettet, eller selve krydderposen på butikken (ikke alle som har den). Men jeg fant smoked paprika på butikken, så starter med å erstatte paprika med den :D Blir spennende!


#4

sylwester sa for siden:

Hovedingredisensen i tacokrydder er spisskummen. I tillegg ville jeg vurdert buljong, cayennnepepper og paprikapulver.

I en slankekur som varer i noen uker kan du spise hva som helst, til og med ingenting, men over lengre perioder vll du bli få mangelsykdommer, f.eks. kaninsyke, hvis du kutter både fett og karbohydrater.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.