< Tilbake til oversikten

Skjønner ingenting nå ...

#1

Blåbærpiken sa for siden:

Ga litt faen i går, spiste ris til middag.
Var på fest og drakk 5 øl
Tok 3 brødskiver når jeg kom hjem hvor 2 var med brunost.
Tok en slik stikk for moro skyld når jeg våknet i morges.

Til min store overraskelse fikk jeg utslag på ketoner...
Nå skjønner jeg ingenting


#2

nellie sa for siden:

Hvorfor er du så opptatt av sticken? Den er strengt talt helt unødvendig. Sier ikke noe om hva som skjer i kroppen din, kun noe om hva som skylles ut av kroppen. Kroppen skal benytte seg av ketonene, ikke bare skylle dem ut.

Legg fra deg sticken og dropp slike utskeielser, så kommer du et godt stykke på vei.:)


#3

Blåbærpiken sa for siden:

Er bare ute kanskje 2 ganger i året, og hadde ei venninne som fylte rundt.
Blir ingen fler nå


#4

Photobscura sa for siden:

Skal du først bruke ketonsticks, bør du gjøre det på kvelden et par timer etter siste måltid, for å få et noenlunde pålitelig resultat. Det er slett ikke uvanlig selv om man ikke spiser lavkarbo å produsere ketoner i løpet av natten, ettersom dette er den lengste tiden man faster i løpet av døgnet.
Ellers enig med Nellie. Sticksene er i beste fall en indikator, og sier mest bare noe om hva som skjer i urinen din, og ikke så mye i kroppen ellers. Nedgang i kilo, gram og cm samt øvrig dagsform er langt bedre pekepinner. Anbefaler absolutt bruk av sticks med måte.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.