silje sa for siden:
dette var liksom ei treningsdagbok...
men ble aldri brukt, så den er sletta..
silje sa for siden:
dette var liksom ei treningsdagbok...
men ble aldri brukt, så den er sletta..
sommerfugl sa for siden:
høres ut som en kjempefin plan, og dette klarer du :ja: :klem:
Daizy sa for siden:
Ååå full av beundring :ja:
Det er kjempelurt at du setter opp en treningsplan, flinke silje :blomster:
PS: Send over noe av den treningsgleden til meg... jeg kjenner INGEN treningslyst whatsoever :p
Anne sa for siden:
Lykke til med treningen tilbake til aktiv spiller i toppklasse.....
Det skal bli spennende å følge deg. Husk bare å kjenne godt etter om ryggen din tåler det. Du har hele livet foran deg og det er viktigere enn noen år i eliten...Jeg mener ikke med dette å si at jeg ikke tror det er mulig å komme tilbake, for jeg har sett det før at det går selv om utsiktene ser dårligere ut en det gjør i ditt tilfelle.
Jeg støtter deg og skjønner godt at du vil. Bruk proffe treningsfolk rundt deg for alt de er verdt, men først og fremst; Kjenn på kroppen din:klem:
Amica sa for siden:
Så flott, Silje!! DU er et råskinn av ei dame ;)
Men enig med Lise, pass på ryggen og skuldrene :)
Lykke til!! Heie på Siljepia
Og JA, klart jeg skal komme - heier jo på deg :blomster:
Daizy sa for siden:
Jaja.. glede eller disiplin, del med meg a ? :p Jeg har ingen av delene :( i'm LAT to the bone Nåja... har gått ned greit til nå, men det renner jo ikke akkurat av meg for tiden... Kanskje jeg skal gjennoppta min plan om minst EN aktivitet per dag?! Hmm.
Og jeg spiser ikke så veldig lite, jeg har veldig korte dager for tiden. Frokost ca 11, lunsj ca 15-16, middag ca 19...
Mila sa for siden:
Lykke til :ja: !! :klem:
Daizy sa for siden:
Jeg har jo bedre samvittighet når jeg 'trener' (er i aktivitet), men egentlig så føler jeg ikke at det har noe spesielt for vektnedgangen min å si... De siste månedene har jeg hatt sånn 'rart' opplegg føler jeg. Plutselig (uten noen som helst grunn) ned ca 1 kg på en uke... så går det 2-3 uker uten at noenting skjer, også ned igjen....
Men jo ja... pilates iallefall, det må jeg jo kunne klare å gjennomføre :rolleyes: Det minser jo centimetrene på meg også... og jeg trenger oppstramming!
Ikke meninga å ta over treningsdagboka di med mine treningsproblmer ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.