< Tilbake til oversikten

Favorittøvelse?

#1

Lava sa for siden:

Hvis du bare kan gjøre èn ting, hvilken øvelse ville du valgt?
Tenker ikke mest på løping og å gå tur, men øvelser man kan gjøre hjemme eller på senter.


#2

Slush sa for siden:

Benkpress


#3

Anne sa for siden:

Svømme👍


#4

Borealis sa for siden:

Umulig å svare på,synes jeg, da variasjon er viktig. Jeg vil svare baseøvelser, tenker jeg:)
De tar for seg flere muskelgrupper av gangen og man kan bruke mindre tid på å få trent hele kroppen. I tillegg til å få trent de store muskelgruppene, får man med seg stabiliseringsmuskulaturen i mage, rygg, skuldre, hofte og knær, om øvelsene utføres med riktig teknikk og motstand.


#5

Ethereal sa for siden:

Det hun sa (jeg begynte å formulere ca.nøyaktig samme svar i hodet da jeg leste førsteinnlegget). :p


#6

Lava sa for siden:

Takk :)


#7

amritam sa for siden:

Kettlebell (og hvis du bare vil ha en eneste øvelse, så kettlebell swing).


#8

Lava sa for siden:

Spennende :ja: Jeg har aldri prøvd det og er usikker på om jeg er sterk nok, og om kroppen min "tåler" det. Har lyst å undersøke mer på dette, takk for tips :)

EDIT- hehe, når jeg googler kettlebells lokalt, ser jeg at kiropraktorsenteret mitt bruker det på fysioavdelingen. Dit skal jeg 24. mai :ja:


#9

sylwester sa for siden:

Dans! Hele familien spiller Just Dance Now og vi er så glad i den at vi abonnerer for å få alle sangene.


#10

Lava sa for siden:

:_punk: haha det så gøy ut! :D


#11

amritam sa for siden:

Det kommer vel helt an på hvor tung(e) kettlebell(s) du velger.


#12

Carisma sa for siden:

yoga! Masse fine videoer på youtube, fra helt nybegynner til avansert, og med fokus på forskjellige områder. Og man opplever helt vilt rask porgresjon på det, og får en del tilleggsgoder som bedre sirkulasjon og bevegelighet.


#13

Lava sa for siden:

vet du, jeg har ønsket å begynne med yoga i mange år, men jeg kommer ikke i gang.. èn dag kanskje.. :o


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.