< Tilbake til oversikten

Nye Eurodiett-produkter i 2016

#1

ulvi sa for siden:

Jeg kan ikke se å finne en lignende post tidligere, og siden det har vært veldig stille her i det siste så starter jeg en ny post :D

Jeg har akkurat sett at det har kommet flere nye ED produkter man kan spise fra fase 1: gelefigurer, krutonger, sjokoladekrem, konjakris og spaghetti, og et par andre.

For å unngå bomkjøp: Har noen prøvd disse? Hva syns du? :)


#2

Susse sa for siden:

Sjokoladekremen var grei nok i allefall. De andre var jaggu utsolgt på min forrige bestilling. I dag fikk jeg napp på spagettien i allefall.
Gelefigurer gidder jeg ikke betale en formue for hehe.
Favoritten min er Creme brulee med ekstra mye vann så den blir myk. :)


#3

Trondheimer sa for siden:

Gelefigurene var utrolig gode! Overraskende mange i hver pose :)
Pastaen (fusilli) synes jeg var grusom, det ikke om den er ny nå. Krydret den som bare det men fikk ikke i meg mer enn 1/6 del..
Noen som har prøvd konjakris/spaghetti?


#4

Trondheimer sa for siden:

Nå har jeg smakt creme brule og konjakspaghetti. begge gikk dessverre i søpla. Jeg holder meg til pannekakene, kyllingsuppa, vegetarisk pai/fransk potetstuing, vaffelkjeksene (NAM!), proteinkjeks og barer.


#5

Susse sa for siden:

Fusillien er helt horribel! Creme brulee var kun godt den første pakka, så var jeg lei. Nå klarer jeg ikke lukta en gang. Vaffelkjeksene er dages høydepunkt!!
Spagettien går greit når den er woket.
Pannekakene ble bra når jeg lærte meg å steke dem så lite som overhode mulig.
14 uker nå, en uke igjen i fase 2.


#6

Hedda:) sa for siden:

Er det noen flere som har smakt produktene og vil synse litt?
Nysgjerrig! :)


#7

Pearl sa for siden:

Rundstykkene var spiselige, sjokoladekremen var uspiselig.


#8

Hedda:) sa for siden:

Har du smakt brødet?


#9

Pearl sa for siden:

Jeg har kjøpt en pakke, men må vente til jeg har komfyr.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.