< Tilbake til oversikten

Godt nytt år! En ny start! (... Igjen ...)

#1

IKJ sa for siden:

Hei!

Lenge siden jeg var innom her, mange år siden 😂

Er det noe liv her? Hvem bruker forumet for tiden?

Finnes det en januartråd for 2016?
Tidligere hadde vi "nybegynnere" en månedstråd etter hvilken måned man startet i, og kunne hjelpe og støtte hverandre. Er det noe sånt her?


#2

scnuppa80 sa for siden:

Hei!

Tråden X antall kilo til påske er veldig aktiv og nyoppstartet :D


#3

IKJ sa for siden:

Så flott! Tusen takk


#4

Torkil sa for siden:

Hei
Jeg melder meg på. Et år med mye stress - les kortison - har satt sine spor.
Jeg må ta 10 kilo for å nå matchvekt. Er i gang. :-)
Lykke til til dere
Mvh
Torkil


#5

Levita sa for siden:

Mulig det er bakvendt, men jeg har ikke orket å veie meg ennå, men har konsentrert meg om å komme i gang med skikkelig kosthold inn i det nye året, og nå etter forkjølelse, litt ordentlig mosjon igjen. Både livet og en graviditet har kastet på meg nok til at litt for mange klær ikke passer. Med et lite barn og en jobb og stress, tenker jeg at det viktigste er å spise riktig og få gode vaner igjen, og så får heller vekta trille sakte av :)


#6

jankph sa for siden:

2014 var det store Ketolyse-året mitt og ned 20kg. 2015 ble ikke fullt så bra med tanke på vedlikehold og 15kg opp. Huffoghuff. 2016 blir et nytt Ketolyse-år. Dette kommer til å gå bra...håper jeg.


#7

leo sa for siden:

Lenge siden sist jeg var innom her, men nå MÅ jeg.
Altfor mange kilo er kommet og de skal vekk.
Hiver meg på. Har holdt meg unna sukker fra 1 januar, og tatt av 4 kilo. Men kjenner at jeg må tilbake hit for å hente motivasjon og inspirasjon.


#8

Descision sa for siden:

Slenger meg på her! Jeg startet 2. Februar, har til nå gått ned 3.5 kg. Målet er 25. Hadde stor suksess med ketolyse for noen år siden, da jeg tok av 14 kg på kort tid. Men kostholdet gled ut, og kiloene kom snikende på igjen. Så her er det tankemønstre rundt kosten som må ryddes litt opp i. Samt sukkeravhengighet. Jeg la fort om, rett fra høykarbo og sukker til ketose. Fikk en god "trykk" på dag 2 og 3 med utrolig hodepine og generelt dårlig form. Da det gikk over sa magen klart i fra hva den syntes om dette, men nå har alt stabilisert seg. Jeg har ikke hatt søtsug bortsett fra én gang, da var jeg sulten og var i butikken.. Jeg unngår alt av søtstoffer, med unntak av en og annen halspastill i disse forkjølelsstider.

For øvrig er jeg 37 år, av det kvinnelige kjønn. Håper vekten vil gå ned jevnt og trutt, og at cm skrumper inn. Jeg trenger virkelig vektreduksjon!


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.