Jeg har mentalt begynt å forberede meg på å legge om livsstil og etter hvert få kroppen min tilbake. Har lest om ketose. Hva er best, å gå på en pulverkur som setter en i Ketose (feks camp kilo) først, og så gå over til lavkarbo mat. Eller kan man oppleve få samme resultat like raskt men gjennom mat?
Om du går på pulver vil kroppen mest sannsynlig ta en lang pause i nedgangen når du begynner å spise vanlig igjen. Mat er alltid det beste og naturlige!
Her ble det gjort med vanlig mat, var i ketolyse ila 4 dager (testet ikke før). Kan jo ta lenger men mtp hvor langsiktig det er var det for meg like greit å starte med mat da det er det jeg blir bedt om å bruke fremover også :)
Jeg har fulgt litt med på en venninne som har gått på en streng pulverkur, og jeg har nesten gått ned det samme som henne ved å spise nydelig lavkarbomat og holde meg i ketose. Så jeg ville helt klart latt pulveret bli i butikken og satset på riktig mat.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.