< Tilbake til oversikten

Ser dette ok ut?

#1

Tanja1981 sa for siden:

Først dag på lkhf men føler meg veldig usikker selv om jeg føler jeg har lest d jeg kan komme over :) beklager hvis jeg legger ut på feil plass men første dag i forum også.


#2

nellie sa for siden:

Gjør ikke noe om du spiser litt mer.:)


#3

Tanja1981 sa for siden:

Ok ☺ men fordelinger er ganske ok ?


#4

nellie sa for siden:

Ser veldig fin ut den!:)


#5

OmmundPoulsen sa for siden:

Det ser meget bra ut. Hvordan gikk det med bryllupsformen? Om du ikke vil holde deg til en streng lavkarbo så burde du gjøre som jeg gjør når jeg reiser til utlandet. Spise deg i hjel på KFC :) Skikkelig skikkelig usunt, men en ok junkfood lavkarbo alternativ når du ikke orker å lage mat eller bare vil ah noe godt!

Fant til og med en side som vil ha KFC til Norge. Det hadde vært magisk!


#6

sylwester sa for siden:

Samtidig som man kun spiser til man er passe mett. Man skal ikke tvinge i seg mat når man er mett!

Fordelingen ser helt perfekt ut, men jeg lurer på om du har fått i deg 5 om dagen, dvs. 500g med grønnsaker den dagen? Jeg ligger ganske mye over 15g selv dager jeg ikke spiser melkeprodukter.


#7

nellie sa for siden:

Samtidig som man ønsker at folk skal oppleve at de går mest mulig ned i fettmasse og minst mulig ned i muskelmasse, så man oppmumtrer ikke folk som spør om råd til å fortsette å spise ganske så lite, heller.


#8

sylwester sa for siden:

Jeg ligger vel på 1400kcal/dag, men det varierer ganske mye. Jeg merket at jeg kompenserte og tvangsspiste flere kalorier da jeg hadde en app hvor jeg registrerte alt jeg spiste når jeg spiste det.

Idag registrerer jeg aldri noe før jeg er helt sikker på at jeg er ferdig spist den dagen og aller helst ferdig spist den uka. Jeg teller ikke karbohydrater heller så lenge det går nedover :)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.