< Tilbake til oversikten

hva kan jeg spise og hvor ofte på ketolyse?

#1

monjanse sa for siden:

Jeg er 30 år. Kan jeg øke forbrenningen til maksimalt selvom jeg ef i 30 årene? Jeg har 32 i bmi og har bare fett. Hvordan går jeg ned i vekt ved å spise hvilken mengde ketolyse mat?


#2

Carisma sa for siden:

Det lønner seg å lese boka, der finner du svarene på det du lurer på


#3

Miranda13 sa for siden:

Har du lest under 'Ketolyse' her i forumet? Ellers kan jeg anbefale diett.no for å overvåke eget matinntak. Jeg holder meg til ca 15 g karbo/døgn og mellom 75-82 energiprosent fett. Da gir måtidsstørrelsene seg sjøl. Tommelfingerregel for proteininntak er 1g/ kg kroppsvekt (idealkroppsvekt). Jeg prøver derfor å holde meg rundt 60-65g protein.

Det kan være en god start å ha 100g kjøtt/fisk per måltid, og 3 måltider per dag. Du må ta tida til hjelp og finne ut dine menger, for å gå ned i vekt på en jevn og rolig måte.

Husk ketolysetabletter, og hvis du føler deg helt elendig i begynnelsen så kan det hende du mangler salt. Forøvrig: Les, les, les - og vær tålmodig!

Lykke til! - Hold oss gjerne underretta med en tråd under 'Min journal'. :4klover:


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.