Hei alle sammen:)
Jeg vil anbefale dere [url]www.cronometer.com[/url] for instilling av karbs og netcarbs. Det kan du fikse der og får en mye bedre oversikt enn feks myfitnesspal ,,
I tillegg er [url]www.kostdoktorn.se[/url] et fantastisk forum for oss lchf ere.
Sees vi der inne? Jeg heter det samme der som her :)
Cronometer ser bra ut, men jeg holder meg til diett.no. Det er jo så deilig når ting er på norsk. Eller svensk :ja: Din 'svorsk' er fin, ser jo at du kommer fra Østfold. Det er mitt opprinnelsesfylke også. Altså - vi ses hos korstdoktorn :D
Riktig. Det må være en svakhet ved systemet. Mener du jeg skal skrive inn 'hvorav sukkerarter' under karbohydrater? Og ikke totalkarbohydrater? Noen steder står det også 'kostfiber' i tillegg. Jeg trudde det som ikke er sukkerarter er kostfiber. Blir litt forvirra her :confused:
Enig med deg, men jeg tror dette kun gjelder i amerikanske diettprogrammet.. De opplyser alle karbene på maten sin så derfor er det egen kollonne for netcarbs her..¨
Ble litt forvirra selv og så at jeg nesten ikke kunne spise grønnsaker når jeg la det inn i cronometer, men nå som jeg skjønner det går det bedre:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.