< Tilbake til oversikten

Det er verdt det!

#1

Mints sa for siden:

Idag når jeg gikk på vekta viste den 78,0 kilo. Det tilsvarer for meg en BMI på 29,72. Det igjen betyr at jeg for første gang i mitt voksne liv ikke har fedme. Jeg er "bare" overvektig. Og følelsen av det er så fantastisk sinnsykt forbanna god. Jeg har foreløpig i løpet av min vektreise gått ned 18 kilo og tro meg når jeg sier at det ikke har vært noen dans på roser. Jeg har lurt på om det er verdt det flere ganger. Skal jeg gidde? Skal jeg orke å si nei til denne kaken? Skal jeg gidde å lage ordentlig mat idag eller bare spise en skolebolle, drikke en cola og ta en plate melkesjokolade til. Skal jeg gidde å forklare for de rundt meg hvorfor jeg ikke vil ha ris til maten. Eller skive til frokosten.

Men jo, jeg kan fortelle deg at det er verdt det. Det. Er. Så. Definitivt. Verdt. Det. Den følelsen, og ha nådd et så stort delmål som dette. Det er verdt det!

Så jeg ville egentlig bare si, med dette innlegget, for jeg går ut i fra at det ikke bare er meg som strever til tider, men at noen andre er i samme båt som meg.

Stå på! Det er verdt det! :)


#2

kamp sa for siden:

Gratulere :)


#3

Bønna200 sa for siden:

Gratulerer! :heia:


#4

Festina lente sa for siden:

Gratulerer og takk for inspirerende innlegg - akkurat nå var det akkurat det jeg trengte! :D


#5

Newstart sa for siden:

:D Gratulerer !!! :)


#6

Prenille sa for siden:

Godt jobbet! Du er flink! :)


#7

Minni1 sa for siden:

:heia:


#8

streber sa for siden:

WOW! Gratulerer!:)


#9

maric86 sa for siden:

Takk!! Dette trengte jeg akkurat nå! :-) <3



Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.