< Tilbake til oversikten

På'n igjen

#1

volvojenta sa for siden:

I 2011 var jeg skikkelig i gang og gikk ned 17 kg. Da skulle jeg bare ha en pause......den ble lang og kiloene kom sakte men sikkert tilbake.
Jeg har prøvd mange ganger uten å komme skikkelig i gang igjen.
Vekta nå er mer enn da jeg startet i 2011, ikke så rart når man er av og på lavkarbo flere ganger i uka!
Men nå har jeg klart meg bra i to og en halv uke. Energinivået er økende og jeg kjenner at klærne er litt romsligere.
Så dette blir spennende framover:rolleyes:
Optimistisk hilsen fra Volvojenta:)


#2

Lemen sa for siden:

Lykke til! :heia:


#3

index sa for siden:

Lykke til ja! Mitt tips: Finn deg en lavkarbovariant som du kan leve med hele tiden, ikke bare for en periode. Da oppnår du varige resultater...



#5

Jammo sa for siden:

Lykke til og velkommen tilbake ;) :)


#6

Festina lente sa for siden:

Velkommen tilbake!:)
Min historie er veldig lik din. Jeg startet opp i 2010 og de første 6 mnd gikk veldig bra. Men så tok jeg den anbefalte pausen..... Og den varte og rakk.....:o

Nå har jeg vært i gang omtrent like lenge som deg, og resultatene begynner å vises i ansiktet, på anklene og slikt. Føles godt å være i gang igjen, men jeg merker det går veldig mye senere denne gangen. Det er akkurat som kroppen min sier "nånei, du lurer ikke meg en gang til!"

Vi får heie på hverandre - god helg og lykke til! :)


#7

volvojenta sa for siden:

ja det går senere nå det er helt sikkert. Jeg er fornøyd med starten og når kroppen er over suget etter mel og sukker går det veldig greit. Denne gang blir det ingen pause!
God helg alle sammen:)


#8

Linuz sa for siden:

Velkommen tilbake! Jeg er i samme båt, prøvde i 2011, men falt av.
Nå skal vi klare det!

:heia:


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.