< Tilbake til oversikten

PåSlanking!

#1

YouGoGirl sa for siden:

Heihei!
Jeg er en 25 år gammel jente fra Bergen, fikk nylig diagnose PCOS og har dermed begynt livsstilsendring til lavkarbo kosthold.
Har gjerne lyst til å komme i kontakt med andre som prøver å gå ned i vekt :)

Har til nå tatt av 20 kilo. Ønsker å gå ned 10-20kg til.
Finnes det andre "slankere" der ute? :D


#2

Jammo sa for siden:

Mange slankere her inne ;) Jeg bor på Karmøy, så litt langt fra Bergen dessverre, men er nok mange andre fra Bergen her :)

Ps. Har fått bekreftet selv at jeg har PCOS ;)


#3

YouGoGirl sa for siden:

Hei! Så hyggelig med svar :) det har ikkje noe å si hvor man er fra, synes bare det hadde vært kjekt å ha noen å skravle med om opp/nedturer, tips, råd og støtte hverandre :)


#4

Jammo sa for siden:

Det er helt sant :) Kan gjene skravles med :D Tar imot tips og råd, og deler selvfølgelig.


#5

Pingvin sa for siden:

Jeg er absolutt i samme båt!
Har også PCOS, og etter å ha lagt på meg 15 kjærestekilo så er jeg ikke no happy når jeg går på vekta nå om dagen..
Så nå prøver jeg desperat å komme meg tilbake til lavkarboen som jeg vet funker.
Det er bare ufattelig vanskelig når kjæresten er sjokoladoman og elsker all mulig brødmat.. :P



#7

YouGoGirl sa for siden:

SÅ BRA! :D
Hvilken "diett" følger du? :)


#8

YouGoGirl sa for siden:

Jeg skjønner problemet! :P Jeg har også en kjæreste som er sjokoman, og chipsoman, egentlig karboman om man kan si det slik :P
Nå har jeg ikke gått så lenge på lavkarbo, men foreløpig så er det såpass nytt at jeg er såpass motivert at det ikke bryr meg noe særlig.
Og så er han flink til å vise LITT hensyn da, i form av å tenke på hva jeg kan spise, og sjekker karboinnhold når vi er ute å handler eller han lager mat osv :)
Vi får se hvor lenge det varer :p


#9

YouGoGirl sa for siden:

Takk for tips Carisma :)
Jeg har sett at det var en pcos skravletråd, men for min del er det ikke pcosen som er hovedpoenget. Jeg er mest nysgjerrig på om det er andre som prøver å gå ned i vekt (med eller uten pcos). :D


#10

Carisma sa for siden:

Pcos vil jo uansett alltid være et issue, siden vi ikke kan sammenligne oss med andre ang vektnedgang. Det er mye vanskeligere for oss, uansett diett.


#11

nellie sa for siden:

Hvis du ser på f.eks auguststartertråden så finner du mange som jobber med å gå ned!:) Ellers så kan du starte en tråd for septemberstartere. Jeg joiner gjerne en sånn.:)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.