< Tilbake til oversikten

Lavkarbo igjen?

#1

seffa123 sa for siden:

Hei lavkarbofolk :)
Har tidligere gått på lavkarbo og hadde gode resultater av dette, endte med at jeg sluttet etter en stund og gikk opp igjen. Nå er jeg oppe i en del antall kilo og tror jeg har bestemt meg for begynne med lavkarbo igjen, så mye som mulig som en livsstil.

Tidligere da jeg gikk på det, så følte jeg at kroppen var i harmoni, følte meg veldig fin. Etter at jeg sluttet fikk jeg problemer med magen, gikk på do inntil 6 ganger om dagen med mye slim og skum i avføringen, dette varte rundt 1 år. Nå har jeg endelig blitt ganske normal i magen igjen, og er litt redd for at det blir ille om jeg begynner på lavkarbo igjen.

Noen som har noen tips eller råd å komme med, mageproblemene kom jo etter lavkarbo, men når jeg gikk på det var jeg veldig bra. Prøvde å holde meg under 40g per dag, bør jeg begynne med det denne gangen også eller bør jeg gå høyere?

Mvh en gammel lavkarbovenn :)


#2

Anitra sa for siden:

Jeg har innsett at lavkarbo er min livsstil, etter å ha hatt ca 1 år på vanlig kost,med problemer som kroppen ga klar beskjed om...jeg begynner litt forsiktig, men vet det er det som fungerer for meg ihvertfall...bedre humør, energi, kropp...finner ikke noe minus jeg :)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.