Summer sa for siden:
Synes den var litt søt:)
Summer sa for siden:
Synes den var litt søt:)
mofe sa for siden:
Kjempesøt :ja:
sommerfugl sa for siden:
åå.. :love:
Matilde sa for siden:
nydelig var denne...åh..:)
Albertine sa for siden:
...og nå begynner jeg nesten å gråte...:love:
Daizy sa for siden:
sende rundt til mine venner Takk lise :blomster:
silje sa for siden:
hmm...
nå burde jeg sikkert ikke si noe i det hele tatt.. men denne "skjønte" jeg liksom med en gang.. at det antagelig var en eller annen som hadde skrevet noe helt annet og veldig fint.
jeg er tydeligvis blitt for blasert, synes jeg har sett slike 100 ganger før, og da blir det bare klisjeer, selv om jeg jo selvfølgelig er enig. nå har jeg egentlig kjempedårlig samvittighet for å si dette, men så må jeg bare si det likevel. nå får jeg sikkert alle her på nakken, men dette gav meg ingenting, det virker ikke ekte. jeg er nok ikke blandt de mest følsomme, men jeg er opptatt av å vise de jeg bryr meg om at jeg er glad i de. det vil si at jeg sier til folk at jeg bryr meg om dem, og at de betyr noe for meg. jeg kjøper ofte, eller lager små gaver til mine venner. jeg sender kort og sms. og på arbeidsplassene på skolen henger jeg ofte opp hyggelige lapper til vennene mine som de ser når de kommer om morningen.
hehe.. nå skulle jeg egentlig skrive videre om at jeg ikke likte sånne søte ting skrevet med rosa skrift. men nå ble jeg i litt godt humør for faren min ringte. og jeg fortalte han at jeg hadde hatt kjæreste i over et år(selv om det har vært litt til og fra), og at vi kanskje kom utom i sommer. jeg har ikke vært der på tre år! så da ble jeg egentlig for blid til å kritisere mer;)
den beste kjedemailen jeg har fått er denne:
Ha en god natt allesammen :klem:
silje
Nille sa for siden:
Hm... så streng Silje var i dag da ! :snill: Men du har et godt poeng !! :ja:
Selv om vi er blaserte så syns jeg det siste svaret gjør at man tenker litt etter på hva som er virkelig her i verden. Hva som betyr noe. Det er ikke alle som er så oppmerksomme mot andre dessverre. Og for disse.....hvis en slik mail kan få folk til å tenke litt etter - så er det kjempeflott - og da betyr det ikke noe om den i utgangspunktet er "ekte" eller "falsk" - syns jeg ! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.