< Tilbake til oversikten

Hoppende badevekt!

#1

Mizzlizz sa for siden:

Haha! Litt morsom historie jeg opplevde idag. Pleier vel egentlig å veie meg hver dag da jeg er i ketose for å se om det har noe effekt, og Idag var intet unntak;) veide 79,6 da jeg begynte for litt over en uke siden og nå har vekten krøpet ned til 77,1;) fornøyd! Men når jeg skulle veie meg Idag viste den plutselig alt fra 72 til 75;p fikk selvfølgelig sjokk og trodde først at jeg hadde rast ned i vekt, men det var for godt til å være sant selvfølgelig.. Derfor jeg forsøkte jeg flere ganger og den hoppet fra 72 til 75. Måtte nullstille tilslutt og da fikk jeg resultat på 77,9. Skulle selvfølgelig ikke få den gleden;) skal ikke være så lett, men følte meg pretty good en liten stund! Flere som har opplevd det samme? :)


#2

Bønna200 sa for siden:

Jada.. :ja:
Vekta mi går på en skikkelig snurr før batteriet går ut.

Men man kan jo nyte det mens man kan. :p


#3

Mizzlizz sa for siden:

Ja, da synger den sikkert på siste verset :) men utrolig bra følelse en stakket stund ;p


#4

Photobscura sa for siden:

Tidligere på våren veide jeg 11,5 kg. :p Kanskje på tide å skifte batteri? ;)


#5

Mizzlizz sa for siden:

Haha! Ikke så mye igjen av deg da skjønner jeg ;p på tide da ja:D


#6

Jane72 sa for siden:

Jeg har gått tilbake til den gode gamle vekten da min batteridrevne aldri har vært til å stole på. Hopper opp og ned hele tiden uansett nye eller gamle batterier.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.