< Tilbake til oversikten

Ketolysekuren

#1

BikerB sa for siden:

Hei, jeg gikk på ketolysekuren i 2009 og gikk ned mye. Men dessverre pga arterose i et håndledd måtte jeg slutte i den jobben jeg hadde og begynte på skole. Dette viste seg å være skjebnesvangert for vekten min. Nå etter to år på skole og ikke så mye fysisk aktivitet er vekta høyere enn noen sinne. Har nå gått på Ketolysekuren siden påske, men har kun gått ned tre kg. Kan noen gi meg råd på hvordan jeg skal komme igang med vektreduksjonen slik at jeg kan komme ned såpass at jeg klarer å trene igjen? Får vondt i hælen når jeg er ute og går. Dagen etter jeg har vært ute og gått, klarer jeg nesten ikke å gå...

Hjelp?

BikerB


#2

Mimou sa for siden:

Hei, jeg er også tilbake og i gang igjen, etter mye rot og elendighet..... Det jeg ser hjelper for meg er å gå utenfor asfalt eller grusvei. I tillegg bruker jeg sykkel og spinning for å få opp pulsen, det er skånsomt for føtter og knær. Jeg har et skadet kne som kan lage krøll, og skal kjøpe meg en god støttebandasje og se om det gjør susen :) Svømming kan også være skånsomt. Lykke til :heia:


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.