< Tilbake til oversikten

Ny her ... på en måte

#1

noobie sa for siden:

Hei folkens

For noen år siden gikk jeg ned nesten 30 kg med lavkarbo :O Så skjedde det noe veldig traumatisk og jeg gikk opp alt + ca 14 kg til... Jeg har aldri følt meg så ille og aldri vært så tung. Jeg veier nå ca 158 kg og føler at jeg ikke har noe liv. Jeg har venner å henge med om jeg vil, men jeg føler meg uverdig. Jeg bare klarer ikke, fordi jeg har gått med denne følelsen av å mislykkes i så mange år nå (ca 3-4 år siden vekta begynte å krype oppover igjen).. jeg vil bare føle at jeg mestrer igjen. Det er bare det å KOMME IGANG med lavkarboen nå. Jeg følte meg fantastisk da jeg veide mitt laveste 116. Ja til og med da jeg veide 126. Lavkarboen gjorde så godt for hodet mitt også. Tro det eller ei, men det gjorde jeg virkelig. Følte meg fri til å gjøre det meste jeg ville. Men nå er alt mørkt, og jeg føler meg helt fortapt. Men jeg vil.. nå må det skje noe.

Da jeg gikk til legen når jeg veide 120 ca, så var det ikke noe fokus på vekt. Men nå tok legen opp tanken om slankeoperasjon, som jeg absolutt ikke vil ha. Jeg vil gjøre dette igjen for jeg vet jeg kan (all respekt til dere som har tatt operasjon, ikke mistorstå!).

Ville bare dele dette, håper at alt går bra nå. Benytter meg av den kommende grillsesongen, da er det lett å spise lavkarbo føler jeg. Jeg må bare komme inn i det, da går det så bra.

Håper alle har en awesome dag!


#2

kamp sa for siden:

Lykke til!


#3

noobie sa for siden:

Tusen takk! :):)


#4

Gerd sa for siden:

Lykke til :)


#5

Spinnerette sa for siden:

Masse lykke til! At du vil er et veldig godt første steg! :)


#6

noobie sa for siden:

Takk! Og takk, Gerd!! Ja, det går okei, har feilet bittelitt på kvelden både i går og i dag MEN ikke mye (snakk om et drops i går og en brødskive i dag), jeg tar en dag av gangen og spiser allerede mye sunnere... Det er ikke lett å snu helt, men det er hver dag målet, så får jeg heller ta det som det kommer. Har gått i ren drittmat veeeldig lenge. Nå er det plutselig gratinert brokkoli og kylling, og det ER digg! :)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.