< Tilbake til oversikten

Shirataki (miracle) Nudler

#1

Odde sa for siden:

Hei

Om det er andre som liker/bruker disse har Gymgrossisten.no et kjempetilbud nå, 2x250 gr for 25,-

Fant det tilfeldig, og benyttet anledningen til å bestille (bestilte like godt for 500,- så fikk jeg det fraktfritt) he he

Odde :D


#2

fiffi sa for siden:

Jah! Bare husk på at det blir 40 pakker a 250 g. Det er en enormt stor postsending. Og vær sikker på at du vet at du liker dem før du bestiller. Det gjorde ikke jeg, synes de var fæle! :eek:


#3

Odde sa for siden:

He he, jo da - det ble 40 stk ja (kom i 3 pakker) - har brukt å bestillt fra Iherb, men det er tyngde på det, så det blir fort mye i frakt.

Synes ikke det smakte noe særlig av dem, vil heller si ganske smakløse, så varmet med en god hjemmelaget spagettisaus eller varmet og wok'et med grønnsaker, kylling og godt krydder fyller de ganske bra opp.

odde


#4

Photobscura sa for siden:

Om du ikke vet det fra før, vær oppmerksom på at shirataki-nudler kan gi en del luft i magen. ;)
Selv foretrekker jeg kelp-nudler.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.