< Tilbake til oversikten

Tacoskjell av bacon

#1

Supera sa for siden:

Denne er jo ganske så lavkarbo. Jeg må nesten prøve det en gang, haha. Fant bildet her.

Oppskrift: flettede baconstrimler stekt i ovnen, for så å bli lagt over ett eller annet som gir den den formen rett etter at den kommer ut fra ovnen. Noen idéer?


#2

Butterfly83 sa for siden:

Det ser så godt ut! Men tenker kanskje det blir veldig salt?


#3

langaard sa for siden:

Tenkte jeg også :_ohmy:


#4

Lemen sa for siden:

Ser kjempekult ut, men synes vel at bacon kræsjer med tacosmaken?

Ville nok heller fylt et baconskjell med eggerøre og grønnsaker i en frokost eller lunsjrett. :)


#5

Kanutten sa for siden:

Helt enig. Men kan jo fylle baconskjella med grønnsaker, ost og dressing. Og kanskje litt kylling.... :sikle:


#6

Supera sa for siden:

Å herregud! Jeg skal jo ha taco i kveld, og hadde masse bacon, men jeg husket ikke denne i forbifarten da jeg heiv ingredienser i en pose for å ta med på jobb. Jeg kunne jo testet denne i dag, hihi.


#7

Helene90 sa for siden:

Jeg lager ostechips , bruker det som nachos. Man kan også lage taco skjell av ost !


#8

Supera sa for siden:

Har gjort det noen ganger, ja. Funker fint. :ja:


#9

Iridium sa for siden:

Bacon er ganske godt med taco, men jeg tror det blir litt ekstremt med tacoskjell av bacon. Blir litt vel mye, ja.


#10

Supera sa for siden:

Tror man bør lage tacokrydderet uten salt. Ser for meg at det kan funke da. Hadde glemt bort denne, så jeg har enda ikke fått testet.



Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.