< Tilbake til oversikten

Påskegodt?

#1

stinei sa for siden:

I likhet med jul så syns jeg påsken er en tid der det forventes at du skal spise masse sjokolade og godteri. Hva har dere tenkt å kose dere med i påsken? Jeg har veldig lyst til å ha noe kos, men klarer ikke helt å bestemme meg for hva. Og de siste forsøkene med marengs med lovlig søting gikk ikke bra, ellers skulle jeg laget opp masse marengsreir og servert med lemoncurd.


#2

kamp sa for siden:

Jeg spiser sjokoalde me coconut nectar, gele seige hjerter og marsipan


#3

BenteR sa for siden:

Jeg spiser ikke mer godteri enten det er jul, påske eller annet.
Er så mye godt jeg kan spise, så jeg savner det absolutt ikke.
Synest også at det etterhvert ikke lenger er den gamle "nå er det høytid, så nå skal vi spise godteri-tendensen" i de tusen hjem.
Folk i dag spiser jo godteri når de vil og bæljer brus daglig så da er det liksom ikke behov for høytidsutskeielser.


#4

langaard sa for siden:

Signerer :)


#5

TrillTrall sa for siden:

Ettersom vi er på hytta i påska så blir det mer godis enn vanlig, men i år har jeg et liiite håp om å klare å holde meg litt unna - holder på å teste ut hvorvidt sukker og korn virker inn på artosesmertene, men Lille Gubben har vært på Nordby og Godis Fabriken og handlet... Herregud - er det nødvendig å handle sånne mengder!? Har ikke tenkt å gå i godteri-fella når det gjelder ungene denne gangen, de trenger heller ikke smekkfulle påskeegg og godis ved siden av! :nei:
Men jeg skal innrømme at jeg har blitt nesten kvalm når jeg har sett på facebook de uendelig mange postingene med "Vinn et velfylt påskeegg!", det er liksom ikke måte på hvor store og fulle egg de har! Noen har andre varianter heldigvis med hudpleieprodukter og sånt, jeg har hoppet over alle altså, bare så det er sagt. ;)


#6

Kanutten sa for siden:

Signerer jeg også :ja: selv om mannen min knasker kvikklunsj som bare det...


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.