På helsekostbutikken fant jeg i dag bønnepasta. Denne var utrolig god. det jeg lurer på om noen kan fortelle meg er: Når det står bak på pakken at den inneholder 16 gram karbo pr 100 gram, er det tørrvaren de snakker om eller det ferdigkokte produktet?
wow. Jeg kokte meg 50 gram av denne pastaen i går (8 kh) og det ble sinnsykt mye mat. Klarte bare halvparten (4kh) Dette er jo virkelig et fantastisk tilskudd til mitt kosthold. Bønnepastaen smakte godt, og hadde tilnærmet lik konsistens som pasta :D :D
Hva slags bønnepasta kjøpte du? Jeg kjøpte den hvite. Den har 20 karber, men hver porsjon er på ca 33 gram. Den svarte sa de smakte stygt mens den hvite smaker nesten som vanlig pasta. Skal prøve i morgen jeg.
Jeg prøvde den grønne :) den syntes jeg smakte veldig godt. Med saus så smakte det som vanlig pasta.
Jeg har kjøpt meg en av hver, for det var sånn smake tilbud. kjøp en av hver og betal for to. Veldig spent på hvordan de andre maker :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.