< Tilbake til oversikten

En ny start- Saaffie

#1

Saaffie sa for siden:

Hei. :)

Jeg har alltid vært litt lubben. Men de siste 4 årene har vært ukomfortabelt, tårer og sinne. :( Jeg er jente på 21, veier 118 kg og 1,70 høy.
Jeg har som mål å veie rundt 80 kg. Hverdagen nå er tung og en påminnelse av at jeg er overvektig. Det påvirker psyken i stor grad. Jeg er ukomfortabel, redd for å bli dømt, og en god dose dårlig selvtillit.
Jeg bor sammen med kjæresten min og sønnen hans. Vi prøver å holde en aktivt hverdag for guttungen, men for meg stopper kiloene mye moro. Det er egoistisk syntes nå jeg. Men, Så for to ukersiden bestemte jeg meg for å gjøre slutt på alle "kosestundene" i sofaen om kvelden og heller tenke helse og at jeg først og fremst skal trives med meg selv. Målen er å trives med meg selv!

Samboeren min og jeg har gått i sammen og startet på Lavkarbo. Jeg tror vi holder oss under 5 g karbo om dagen. På 2 uker har vekten redusert i mellom 3-4 kg. Veldig glad for å se det går nedover i hvert fall. Vi har lite kunnskaper og ingen erfaringer selv om Lavkarbo så forumet blir brukt flittig.
Så lenge vekta går ned og vi er mette er jeg glad, men tidsaspektet ? Hva kan man forvente før man er under 100?:confused:

Ei som lengter etter et sunt og lykkelig liv:rolleyes:


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.