Jammo sa for siden:
Hei :)
Kjøpte kakemix fra proteinfabrikken, en boks på 3000 g.
Men det står ikke hvor mye en skal ha til en kake. Er det noen som har erfaring fra disse kake mixene? :confused:
Jammo sa for siden:
Hei :)
Kjøpte kakemix fra proteinfabrikken, en boks på 3000 g.
Men det står ikke hvor mye en skal ha til en kake. Er det noen som har erfaring fra disse kake mixene? :confused:
grotingeling sa for siden:
De har poser for 1 kake som er 325 g, så jeg antar at 325 g vil være det du trenger til en kake.
Ser nemlig at oppskriften på 3kg boksen er den samme som på posene for 1 kake av samme type, tror nok bare de har oversett nødvendigheten av å oppgi mengde kakemix på de store boksene.
Har ingen erfaring med disse kakene, men har en krydderkakemix liggende som jeg nok tester til jul.
index sa for siden:
Krydderkaken til Easy Living er kjempegod!
Jeg har kun kjøpt poser, så mengde fra boks aner jeg ikke...
Jammo sa for siden:
Fikk tips om å se på mengden i hver porsjons pose :) Lurer på å prøve å lage noe muffins ut av det kanskje. Kanskje jeg skal prøve å blande inn noen frosne bær :)
index sa for siden:
Jeg pleier å lage krydderkaken som muffins. Slenger dem i frysen, så er det bare å ta opp et par når man har lyst på noe godt.
Jammo sa for siden:
Lurt :)
Jammo sa for siden:
Var nesten litt logisk ;) Krydderkaken er kjempegod. Kanskje jeg skal prøve å lage en av kakemixen :)
halkatlala sa for siden:
Pleier dere som har prøvd den kakemixen å få vondt i magen når dere spiser den? Jeg får så vondt i magen når jeg spiser kaker med alternativ søtning, at jeg vet ikke om jeg tør å prøve enda et slag :( men på den annen side så hadde det jo vært godt med krydderkake til jul...
nellie sa for siden:
Reagerer på ertefibrene.:) Og på erteproteinene som finnes i noen andre slike kakemixer.
index sa for siden:
Jeg har ikke pleid å få vondt i magen av den.
Carisma sa for siden:
Nannahs squaskake fungerer glimrende som krydderkake, og da bestemmer man innholdet selv uten en masse tilsetningsstoffer.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.