< Tilbake til oversikten

Kakemix fra easy living - proteinfabrikken


#2

grotingeling sa for siden:

De har poser for 1 kake som er 325 g, så jeg antar at 325 g vil være det du trenger til en kake.
Ser nemlig at oppskriften på 3kg boksen er den samme som på posene for 1 kake av samme type, tror nok bare de har oversett nødvendigheten av å oppgi mengde kakemix på de store boksene.

Har ingen erfaring med disse kakene, men har en krydderkakemix liggende som jeg nok tester til jul.


#3

index sa for siden:

Krydderkaken til Easy Living er kjempegod!

Jeg har kun kjøpt poser, så mengde fra boks aner jeg ikke...


#4

Jammo sa for siden:

Fikk tips om å se på mengden i hver porsjons pose :) Lurer på å prøve å lage noe muffins ut av det kanskje. Kanskje jeg skal prøve å blande inn noen frosne bær :)


#5

index sa for siden:

Jeg pleier å lage krydderkaken som muffins. Slenger dem i frysen, så er det bare å ta opp et par når man har lyst på noe godt.


#6

Jammo sa for siden:

Lurt :)


#7

Jammo sa for siden:

Var nesten litt logisk ;) Krydderkaken er kjempegod. Kanskje jeg skal prøve å lage en av kakemixen :)


#8

halkatlala sa for siden:

Pleier dere som har prøvd den kakemixen å få vondt i magen når dere spiser den? Jeg får så vondt i magen når jeg spiser kaker med alternativ søtning, at jeg vet ikke om jeg tør å prøve enda et slag :( men på den annen side så hadde det jo vært godt med krydderkake til jul...


#9

nellie sa for siden:

Reagerer på ertefibrene.:) Og på erteproteinene som finnes i noen andre slike kakemixer.


#10

index sa for siden:

Jeg har ikke pleid å få vondt i magen av den.


#11

Carisma sa for siden:

Nannahs squaskake fungerer glimrende som krydderkake, og da bestemmer man innholdet selv uten en masse tilsetningsstoffer.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.