< Tilbake til oversikten

Tror jeg falt ut

#1

bjornali sa for siden:

Hei, nå vet jeg at det er veldig mange som spør om utslagene de får på ketostix, men finner ingem jeg føler passer til min situasjon, i c.a en uke nå har jeg fått forskjellige utslag på stix, på morningen får jeg ikle noe, men får stort sett på kvelden og noen ganger midt på dagen, denne torsdagen var min tredje uke i ketose. Jeg spiste en haug med pølser og lumper sist tirsdag i et desperat forsøk på å "resette" kroppen, det angrer jeg noe veldig på da jeg bare følte meg slapp og uvell etterpå, men i de siste dagene har jeg bare spist ost, egg og bacon, en haug med kylling og noen proteinshaker, det jeg lurer på er om kroppen min faktisk har blitt så flink til å bruke ketonene i kroppen eller om jeg faller ut og inn hele tiden, og det er jo litt rart at jeg får målinger på kvelden og ikke på morningen


#2

kamp sa for siden:

Ketostix vise bare overskudd av ketoner så du kan være i ketose selv om stiv ikke viser utslag.


#3

TrillTrall sa for siden:

Såvidt jeg har skjønt skal man kun måle om kvelden et par timer etter siste måltid for å få et korrekt resultat. Målinger om morgenen og midt på dagen er altså helt uten hensikt og bare bortkastede sticks.


#4

langaard sa for siden:

Ikke stress med de stiksa, hiv de i søpla :)


#5

bjornali sa for siden:

Åh takk, hjalp med litt positive tilbakemeldinger nå :)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.