< Tilbake til oversikten

Nellies dellies

#1

Yrla sa for siden:

Har noen butikker i Norge tatt inn de steviasøtede sjokoladene og godteriet fra nellies dellies?www.vardagsgodis.se/


#2

millah sa for siden:

Jeg har ikke sett dem! Så kjekt med steviasøtet snop! Vil ha! :D


#3

nellie sa for siden:

Bare sett i Sverige og Danmark, men hørt rykter om at de er å finne i Oslo. Husker ikke hvilken butikk.


#4

Festina lente sa for siden:

Abonnerer på denne i tilfelle noen husker navnet på butikken i Oslo :)


#5

bærrgen sa for siden:

Jeg har ikke sett noen av disse produktene i Norge. Men fant litt på Gottebiten på Nordby i sommer.


#6

Lilibird sa for siden:

Jeg elske Nelliedellies!!! Men har ikke funnet de i norge enda. Men de kommer nok. Både danksebåten og snopbutikkene i sverige har nelliedellies. pleier å hamstre når jeg er der


#7

Yrla sa for siden:

det har vært i flere år i danmark og sverige, tror jeg. trege greier. er de søtere enn den steviasøtede sjokoladen vi får i norge?


#8

Spinnerette sa for siden:

Har ikke smakt sjokolade fra dem, men vingummi.. De var ikke gode i det hele tatt :(


#9

Carisma sa for siden:

Det er Toms som lager dem, så ikke så rart de er i Danmark.


#10

Bønna200 sa for siden:

Ikke den søte lakrisen heller. Jeg trodde det var myk lakris, men det var jo pastiller med sånn helt grei smak. :o


#11

Spinnerette sa for siden:

Syns ikke vingummien hadde grei smak engang, smakte bare det bitre fra steviaen. :(


#12

nellie sa for siden:

Eneste som er godt er marsipanen!:D


#13

Jammo sa for siden:

Oy, der inne var det mye godt :sikle:


#14

Rin sa for siden:

Jeg synes Nellie dellies-melkesjokoladen smaker godt, og den salte lakrisen - men de er ikke så veldig hyggelige mot magen min, så det er ikke så vanskelig å stå over. :rolleyes:


#15

r.o sa for siden:

Har snakket med produsenten i Danmark. Impotøren skal begynne snart å selge i Norge. Jeg kjøper kartongvis i Finland. Salt lakris sammen med seige fruktgummier, er min favoritt så langt. Nydelig godt men ved større mengder får jeg også masse luft.


#16

Yrla sa for siden:

så bra. hva heter importøren? hvem importerer han til?


#17

nellie sa for siden:

Kan kjøpe på Ebay også. .


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.