< Tilbake til oversikten

Tilbake på ketolyse igjen!

#1

Marilyn sa for siden:

Hei alle sammen :) Dette var lenge siden! Jeg var aktivt medlem her for 7 år siden, da med et annet brukernavn.
Nå skal jeg på ketolyse igjen etter nøye vurdering. Jeg har tenkt på det maaange ganger de siste par årene, men nå har jeg endelig bestemt meg for at det er min greie for å få orden på denne kroppen her.

Er det noen igjen her av de som var her for 7 år siden da tro? :)

Gleder meg til å komme igang jeg nå. Starter på mandag! :D


#2

PT_Hege sa for siden:

Velkommen tilbake, og lykke til med ketolyse! :)


#3

Marilyn sa for siden:

Tusen takk :D


#4

nisse sa for siden:

Hiver meg på her og. Har vært på ketolyse før og vet at det fungerer. Men klarte å legge på meg 15 kg på 4 år :( nå skal det bort. Har laget ny ticket for å slippe å irritere meg over tallene på den gamle. Ønsker dere lykke til:D


#5

rut311 sa for siden:

Hei! Jeg prøver også å komme tilbake til lavkarbo, etter å ha falt for sukkermonsteret siden i sommer. Her prater vi desverre spiseforstyrrelse, som er hardt å komme ut av.

Jeg bare ønsker å spørre PT_Hege: Jeg trener endel styrke, ca 3 dg/uka. Har du noe personlig erfaring med ketolyse/lavkarbo og styrketrening? (Kan godt ta det i en annen tråd elns)


#6

Marilyn sa for siden:

Takk takk, lykke til til dere også :)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.