< Tilbake til oversikten

JellO

#1

Newstart sa for siden:

Noen som kan si meg veldig fort hvor mye veske som skal oppi? Jeg står å skal lage meg en pakke sjokolade pudding nå men er så veldig lenge siden sist så jeg husker ikke hvor mange dl......hjeeelp.:confused:


#2

Newstart sa for siden:

Ingen som vet??:p


#3

FletteMette sa for siden:

vet ikke, men til vanlig gele osv. trengs ca 5 dl væske


#4

Newstart sa for siden:

Ja det stemmer det men syns å huske at det ikke var fullt så mye til disse her.... :veitikke:


#5

Newstart sa for siden:

Bare glem det folkens... google er som vanlig min beste venn. Hehe. 4,7dl.


#6

Newstart sa for siden:

Men er det noen som vet hvor mye karbo det er i en sånn pakke? For om karboen er beregnet utifra totalt med melk som man skal blande ut i eller kun det som er i pakken??


#7

index sa for siden:

Hva er JellO? Broren til SteveO?


#8

Newstart sa for siden:

Hehehe :p sukkerfrie puddinger :D


#9

Lilibird sa for siden:

Hvor får dere kjøpt JellO?


#10

Newstart sa for siden:

Jeg har brukt å kjøpe på lavkarbohuset.no :D



#12

Ninasju sa for siden:

Eldorado har gele og sjokoladepudding. Den er god og selges bla på meny og spar. :) sånn pose. Har vaniljesaus også.


#13

Newstart sa for siden:

Er ikke de på vei ut ?


#14

Butterfly83 sa for siden:

Nei, jeg tror Eldorado tok over etter Heistad? De selges hvertfall fortsatt.


#15

Newstart sa for siden:

De har blitt tatt vekk i butikkene her på Møre. Iallefall de nært meg. Har snakket med butikksjefene og til å begynne med så forstod de ikke hvorfor de ikke hadde fått de inn. Men etterhvert så fikk jeg til svar at de var på vei ut. Så de kom ikke til å få de inn igjen. De er jo suuuuper god. Så jeg syns det var kjempetrist. JellO kan ikke sammenlignes med dem nei...:p


#16

Ninasju sa for siden:

Neeeiiii! Er det sant? Det visste jeg ikke. Nærmeste meny på mandag for å sjekke og evt hamstre. :)


#17

Newstart sa for siden:

Si fra om du får tak i da :)


#18

sylwester sa for siden:

Gele er jo noe av det aller enkleste man kan mekke selv. Hva er spesielt med Jell-O?

Vaniljepuddinger er litt mer jobb, men det er greit nok etter et par ganger. Sjokoladepudding er en vaniljepuddingvariant.


#19

Newstart sa for siden:

Ingenting spesielt med JellO annet enn at det er enkelt, raskt og kjempegodt. :p


#20

Ninasju sa for siden:

Fant på meny her, hadde bare geleen og ingen kunne svare meg på om den var på vei ut eller ei..


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.